Na Slovensku vznikol prvý profesionálny online dotazníkový systém BeSurveyHero, ktorý zadávateľom umožňuje robiť prieskum inhouse a zbierať dáta na profesionálnej úrovni.
Výskumná agentúra MNFORCE ktorá je prevádzkovateľom systému, ponúka užívateľom svoje skúsenosti a know how, ako vytvoriť dotazník a zbierať dáta profesionálne. „Neponúkame len licenciu, ale aj pridanú hodnotu v podobne našich skúseností a know how tak, aby zadávateľ mohol zbierať dáta na profesionálnej úrovni,“ hovorí Andrej Kičura, riaditeľ prieskumnej agentúry MNFORCE. Podľa jeho slov ide o prvý profesionálny online dotazníkový systém, ktorý vznikol na Slovensku. „Žiadne z konkurečných agentúr podobný komerčný systém nemá (disponujú len internými). Na Slovensku existuje niekoľko jednoduchších systémov, v ktorých je možné vytvoriť dotazník, ale profesionálny systém žiadna SR spoločosť ešte neuviedla na trh. V zahraničí samozrejme existuje niekoľko komplexných profesionálnych systémov, ale mesačný náklad na licenciu sa šplhá do stoviek, až tisícov eur. Preto sme sa rozhodli vytvoriť vlastný systém z ktorého časom vznikol SurveyHero online dotazníkový systém. Ten obsahuje presne takú funkcionalitu, ktorú užívateľ potrebuje k profesionálnemu zberu dát a mesačná licencia stojí len pár euro.“
Ako to funguje?
Celý systém je rozdelený do 3 hlavných sekcií:
1 sekcia – dizajn: Uživateľ navrhne dotazník podľa svojich potrieb. Nastaví logiku, alebo farebnosť šablóny dotazníka.
2 sekcia – distribúcia: Užívateľ vytvorí distribučnú metódu a vygeneruje link dotazníka (buď jeden, alebo požadovaný počet jedinečných linkov) a naštartuje zber dát.
3 sekcia – analýza: Užívateľ môže realtime sledovať výsledky prieskumu, ktoré sú graficky vizualizované, alebo v prehľadných tabuľkách, prípadne si užívateľ môže stiahnuť dátový export vypracovať záverečnú správu a prezentovať výsledky kolegom / nadriadeným.
MNFORCE aktuálne štartuje reklamnú kampaň v anglicky hovoriacich štátoch, hlavne USA, Kanada a Veľká Británia. Kampaň bude prebiehať online s dôrazom na sociálne siete. Agentúra zároveň oslovila niekoľko zahraničných médií a blogerov. „Na Slovensko kampaň cielená nebude. Na našom trhu sa priortine zaujímame o stredné a veľké spoločnosti, ktoré priamo oslovíme s našou ponukou a osobnou prezentáciou dotazníkového systému SurveyHero,“ dodáva Andrej Kičura.
Príklad výstupov prieskumu:
Zdroj: red