Globálna rebrandingová kampaň sa spúšťa v týchto dňoch a jednou zo zásadných zmien v komunikácii je nahradenie existujúceho sloganu: „Vy robíte svet krajším“ krédom novým „Krásne pre seba“. „Vždy sme sa v AVONe snažili inšpirovať ženy, teraz sa nechávame ženami inšpirovať. Tento prístup sa odráža v našej novej komunikácii, kde sa snažíme motivovať ženy, aby s nami zdieľali svoj príbeh a pripojili sa tak k novej vízii krásy,“ vyjadrila sa Alena Pytlíčková, PR manažérka AVONu. Použitím nového sloganu chce podľa nej AVON zdôrazniť individualitu a jedinečnosť každej ženy. „Iba sebavedomé a spokojné ženy môžu inšpirovať ostatných,“ dopĺňa PR manažérka.
Ústrednými hviezdami prvej fázy novej komunikácie spoločnosti sa stávajú AVON Ladies. Kampaň využije outdoor, online a sociálne siete a bude pracovať s hashtagom #vrajbysommala. Pri tejto príležitosti vznikol tiež nový web www.vrajbysommala.sk, kam budú môcť ľudia posielať svoje osobné príbehy. Ďalšiu fázu kampane podporí známa tvár slovenského šoubiznisu.
Zdroj: rm

