Birell v novom designe sa začína na trhu objavovať od júna. So zmenou obalov prichádza aj novinka, - ochutené verzie Birellu, ktoré budú obsahovať zvýšené množstvá vitamínov B5, B6 a C.
„Birell sa stal plnohodnotným variantom nealkoholického osvieženia pre ľudí, ktorí vyznávajú zdravý životní štýl. Cieľom zmeny designu obalov bolo reflektovať tento posun, a taktiež zaujať nových spotrebiteľov, ktorým je práve zdravý životný štýl blízky. Náš nový svieži design viac odzrkadľuje hodnoty, na ktorých teraz značka stojí, zjednocuje obaly celého portfólia, a zároveň bude spotrebiteľov lepšie informovať o nutričných hodnotách Birellu. Výmenou lôg na obaloch bude prebiehať postupne,“ približuje Veronika Hořáková, marketingová manažérka značky Birell.
Nový Birell bude komunikovaný prostredníctvom TV (TV spot bude nasadený od 13.6.2016), ooh a onlinu a tiež na miestach predaja.
Značka Birell bola na slovenský trh uvedená v roku 2001 a v posledných piatich rokoch medziročne, podľa informácií Veroniky Hořákovej, rastie v dvojciferných číslach. Samotný kategória nealkoholického piva a radlerov zaznamenala takmer 30 %-ný medziročný nárast spotreby.
Nový obal vs. starý obal Birell
Prečítajte si tiež: Poznáme najlepšie slovenské pivá
Zdroj: rm