Markíze sa v nedeľu darilo. Stala sa lídrom sledovanosti. Televízia sa stala jednotkou tak v podvečernom čase - v access prime ako aj v prime time. Komerčná jednotka ponúkla divákom v podvečernom čase reprízy Kredencu a Hornej Dolnej. Po hlavných správach - Televíznych novinách, nasledovala nová šou Tvoja tvár znie povedome. Zatiaľ čo sledovanosťreprízy Hornej Dolnej v podvečernom slote dosiahla rating v cieľovej skupine 12-54 - 9,6%, pozrelo si ju 310 tisíc divákov, čo je veľmi slušný výsledok na tento čas, výsledky sledovanosti Televíznych novín v rovnakej cieľovej skupine mierne prekročili hranicu 15 %. Pozrelo si ich 488 tisíc divákov, televízia takto dosiahla 15,1% rating a 37,1% share. Divákov k obrazovke pritiahla aj novinka - Tvoja tvár znie povedome, ktorá dosiahla v komerčnej cieľovej skupine nadpriemerný rating 13,7 % a trhový podiel 38,2 %. Novú zábavnú šou si pozrelo 443 tisíc divákov.
Televízne noviny získali v nedeľu zatiaľ najvyšší rating v tomto roku, a to v oboch cieľových skupinách. Divákov pririahli k obrazovkám práve výsledky volieb. Uvidíme, ako sa sledovanosť Televíznych novín bude naďalej vyvíjať, keďže v tomto roku Markíza priznala problémy s ich sledovanosťou. Noviny TV JOJ už niekoľkorát v tomto roku predbehli v sledovanosti Televízne noviny lídra trhu.
Prečítajte si aj:
Televízia JOJ počas víkendu mala najsledovanejšie správy
Týždenná sledovanosť: Lídrami sú správy a Milujem Slovensko
Zdroj: pš