StoryEditor

Voľby vrátili divákov k Televíznym novinám na Markíze (aktualizované o výsledky)

07.03.2016, 10:57
Zaujala aj nová šou Tvoja tvár znie povedome.

Markíze sa v nedeľu darilo. Stala sa lídrom sledovanosti. Televízia sa stala jednotkou  tak v podvečernom čase - v access prime ako aj v prime time. Komerčná jednotka ponúkla divákom v podvečernom čase reprízy Kredencu a Hornej Dolnej. Po hlavných správach - Televíznych novinách, nasledovala nová šou Tvoja tvár znie povedome. Zatiaľ čo sledovanosťreprízy Hornej Dolnej v podvečernom slote dosiahla rating  v cieľovej skupine 12-54 - 9,6%, pozrelo si ju  310 tisíc divákov, čo je veľmi slušný výsledok na tento čas, výsledky sledovanosti Televíznych novín v rovnakej cieľovej skupine mierne prekročili hranicu 15 %. Pozrelo si ich 488 tisíc divákov, televízia takto dosiahla 15,1% rating a 37,1% share. Divákov k obrazovke pritiahla aj novinka - Tvoja tvár znie povedome, ktorá dosiahla v komerčnej cieľovej skupine nadpriemerný rating 13,7 % a trhový podiel 38,2 %. Novú zábavnú šou si pozrelo 443 tisíc divákov.

Televízne noviny získali v nedeľu zatiaľ najvyšší rating v tomto roku, a to v oboch cieľových skupinách. Divákov pririahli k obrazovkám práve výsledky volieb.  Uvidíme, ako sa sledovanosť Televíznych novín bude naďalej vyvíjať, keďže v tomto roku Markíza priznala problémy s ich sledovanosťou. Noviny TV JOJ už niekoľkorát v tomto roku predbehli v sledovanosti Televízne noviny lídra trhu.

 

 

Prečítajte si aj:

Televízia JOJ počas víkendu mala najsledovanejšie správy

Týždenná sledovanosť: Lídrami sú správy a Milujem Slovensko

 

Zdroj: pš

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. jún 2025 21:22