Indulona, známa slovenská značka, rozširuje svoj produktový rad. Okrem dobre známych krémov na ruky, ktorými sa značka preslávila, bude odteraz Indulona ponúkať aj produkty určené na starostlivosť o telo. Počet produktov sa tak rozšíri takmer trojnásobne. Výrobu nových produktov momentálne spúšťa spoločnosť Saneca Pharmaceuticals, pod ktorú patrí značka Indulona, vo svojom výrobnom závode v Hlohovci.
Po novom bude celkové produktové portfólio Indulony tvoriť sedem produktov. V kategórii telových mliek ide o štyri novinky: vyživujúce telové mlieko Indulona original, hydratačné telové mlieko Indulona olivová, regeneračné telové mlieko Indulona nechtíková a zjemňujúce telové mlieko Indulona marhuľová. Kategóriu telových krémov tvoria vyživujúci telový krém Indulona original a hydratačný telový krém Indulona olivová. Súčasťou nového produktového radu je aj Indulona ochranná – krém na nohy.
„Celkovo prinášame na trh k štyrom existujúcim 7 nových produktov. Rozšírením Indulony na ucelený kozmetický rad od zavedených krémov na ruky po nové krémy na telo a telových mlieka tak dávame našim zákazníkom možnosť účinnosť Indulony dopriať celému telu,“ dopĺňa v oficiálnej správe Ľubomíra Gömöryová, ktorá je autorkou nového produktového radu starostlivosti o telo a v závode pracuje 30 rokov.
O plánoch stať sa jednou z najpredávanejších značiek hovorí Ľubomír Šoltýs, podpredseda predstavenstva spoločnosti Saneca Pharmaceuticals: "Preukázalo sa, že zákazníci značke veria a chcú aj iné produkty ako doteraz. Práve to nás mimoriadne motivuje, aby sme prinášali na trh novinky a nebáli sa čeliť konkurencii. V nových segmentoch, do ktorých s Indulonou vstupujeme, chceme byť v trojici najpredávanejších značiek na trhu." Plánom je dosiahnuť 14-percentný podiel v kategórii telových mliek a telových krémov a v kategórii krémov na nohy chce značka tvoriť 7-percentný podiel na trhu.
Značka Indulona je zaužívanou značkou na Slovensku a v Čechách. Svoj úspech, ako tvrdia zástupcovia značky v tlačovej správe, nepostavila na marketingu a nákladných reklamných kampaniach, ale na skúsenosti so spotrebiteľmi. Aj k novému radu produktov dospeli práve na základe prieskumov spotrebiteľov. V najbližšom období však Indulona plánuje do marketingu investovať viac, dočkať by sme sa teda mali aj reklamnej kampani.
Takto budú vyzerať nové výrobky Indulony:
Zdroj: red.