StoryEditor

Indulona rozširuje produkty. Prinesie úplne nový rad

14.04.2016, 10:00
Doteraz vyrábali iba krémy na ruky, po 68tich rokoch sa chcú stať plnohodnotnou kozmetickou značkou.

Indulona, známa slovenská značka, rozširuje svoj produktový rad. Okrem dobre známych krémov na ruky, ktorými sa značka preslávila, bude odteraz Indulona ponúkať aj produkty určené na starostlivosť o telo. Počet produktov sa tak rozšíri takmer trojnásobne. Výrobu nových produktov momentálne spúšťa spoločnosť Saneca Pharmaceuticals, pod ktorú patrí značka Indulona, vo svojom výrobnom závode v Hlohovci. 

 

 

Po novom bude celkové produktové portfólio Indulony tvoriť sedem produktov. V kategórii telových mliek ide o štyri novinky: vyživujúce telové mlieko Indulona original, hydratačné telové mlieko Indulona olivová, regeneračné telové mlieko Indulona nechtíková a zjemňujúce telové mlieko Indulona marhuľová. Kategóriu telových krémov tvoria vyživujúci telový krém Indulona original a hydratačný telový krém Indulona olivová. Súčasťou nového produktového radu je aj Indulona ochranná – krém na nohy.

Celkovo prinášame na trh k štyrom existujúcim 7 nových produktov. Rozšírením Indulony na ucelený kozmetický rad od zavedených krémov na ruky po nové krémy na telo a telových mlieka tak dávame našim zákazníkom možnosť účinnosť Indulony dopriať celému telu,“ dopĺňa v oficiálnej správe Ľubomíra Gömöryová, ktorá je autorkou nového produktového radu starostlivosti o telo a v závode pracuje 30 rokov. 

O plánoch stať sa jednou z najpredávanejších značiek hovorí Ľubomír Šoltýs, podpredseda predstavenstva spoločnosti Saneca Pharmaceuticals"Preukázalo sa, že zákazníci značke veria a chcú aj iné produkty ako doteraz. Práve to nás mimoriadne motivuje, aby sme prinášali na trh novinky a nebáli sa čeliť konkurencii. V nových segmentoch, do ktorých s Indulonou vstupujeme, chceme byť v trojici najpredávanejších značiek na trhu." Plánom je dosiahnuť 14-percentný podiel v kategórii telových mliek a telových krémov a v kategórii krémov na nohy chce značka tvoriť 7-percentný podiel na trhu. 

Značka Indulona je zaužívanou značkou na Slovensku a v Čechách. Svoj úspech, ako tvrdia zástupcovia značky v tlačovej správe, nepostavila na marketingu a nákladných reklamných kampaniach, ale na skúsenosti so spotrebiteľmi. Aj k novému radu produktov dospeli práve na základe prieskumov spotrebiteľov. V najbližšom období však Indulona plánuje do marketingu investovať viac, dočkať by sme sa teda mali aj reklamnej kampani. 

Takto budú vyzerať nové výrobky Indulony:

Zdroj: red.

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
03. máj 2024 01:17