Pivovar Šariš sa rozhodol, prvýkrát v histórii, dať spotrebiteľom možnosť vyskúšať rolu pivného sládka. V rámci aktuálnej aktivácie značky tak môžu rozhodnúť o tom, ako bude chutiť nová limitovaná edícia. Záujemca najprv na stránke pivovaru zvolí parametre piva, konkrétne jeho stupňovitosť, farbu, horkosť, plnosť či dodatočné chmelenie za studena. Každé online pivo sa zaráta do celkového profilu piva. Podľa tohto receptu začnú v Šarišskom pivovare v druhej polovici júna vyvíjať a reálne variť nové pivo.
„Značka Šariš má vo svojej DNA zakódované, že „Iskru pivu dávajú ľudia“. Nosnou ideou tohtoročnej komunikácie je myšlienka, že pivo Šariš patrí v prvom rade všetkým jej konzumentom a fanúšikom, preto si myslíme, že by mali mať možnosť podieľať sa na jej formovaní. Do tejto idey nám zapasovali hneď dve aktivity, ktorými túto myšlienku podporíme. V prvom kroku mohli ľudia rozhodnúť o tom, ako bude znieť naša reklama – reklama po východniarsky. V kroku druhom zasa rozhodujú o produkte tým, že sami navrhnú ako bude chutiť naša nová limitovaná edícia,“ približuje Róbert Kubička, marketingový manažér Pivovary Topvar.
Cieľom spomínanej aktivácie značky Šariš je posilnenie emocionálneho puta medzi značkou a jej spotrebiteľmi. Aktivácia značky je podporená hlavne v online a na miestach predaja.
Prvá várka limitovanej edície bude slávnostne predstavená na Dni otvorených dverí pivovaru v septembri. V nasledujúcich mesiacoch bude dostupná aj na výčapoch, celkov pôjde o viac ako 100-tisíc pív.
Zdroj: rm