Michal Višinský a Barbora Hrapková Šlosárova z prieskumnej agentúry 2muse upozornili na päť úspešných konceptov v oblasti bánk.
- Najlepšie dlhodobý koncept, ktorý prináša vysokú rozpoznateľnosť a viditeľnosť, má podľa prieskumov 2muse Slovenská sporiteľňa.
- Úspešnú a efektívnu zmenu silného a viditeľného konceptu dokázala urobiť VUB banka. Hovoríme o zmene konceptu Lepičov na koncept s Petrou Polnišovou.
- Ako pozitívny vplyv na znalosť a imidž značky označili zástupcovia 2muse komunikáciu Prima Banky.
- Koncept komunikácie, ktorý buduje prémiový imidž značke, je určite komunikácia Tatra banky od roku 2010.
- Komunikácia, ktorá je v súlade s DNA značky, je podľa prieskumov 2muse súčasná komunikácia Poštovej banky.
Mohlo by vás zaujímať aj:
LOTE 2016: Fofola reklama. Slováci ju vidia inak ako Česi
LOTE 2016: Spíkri diskutujú o najaktuálnejších témach
LOTE 2016: Ako ovplyvňujú majitelia médií slobodu slova?
LOTE 2016: Mediálna udalosť roka 2015
Zdroj: red