StoryEditor

LOTE 2016: Ktoré slovenské reklamy bánk sú úspešné

22.03.2016, 10:15
Ktoré komunikačné koncepty bankám fungujú? Na konferencii ich vyberá agentúra 2muse.

Michal Višinský a Barbora Hrapková Šlosárova z prieskumnej agentúry 2muse upozornili na päť úspešných konceptov v oblasti bánk. 

  • Najlepšie dlhodobý koncept, ktorý prináša vysokú rozpoznateľnosť a viditeľnosť, má podľa prieskumov 2muse Slovenská sporiteľňa.
  • Úspešnú a efektívnu zmenu silného a viditeľného konceptu dokázala urobiť VUB banka. Hovoríme o zmene konceptu Lepičov na koncept s Petrou Polnišovou. 
  • Ako pozitívny vplyv na znalosť a imidž značky označili zástupcovia 2muse komunikáciu Prima Banky.
  • Koncept komunikácie, ktorý buduje prémiový imidž značke, je určite komunikácia Tatra banky od roku 2010.
  • Komunikácia, ktorá je v súlade s DNA značky, je podľa prieskumov 2muse súčasná komunikácia Poštovej banky. 

 

Mohlo by vás zaujímať aj:

LOTE 2016: Fofola reklama. Slováci ju vidia inak ako Česi

LOTE 2016: Spíkri diskutujú o najaktuálnejších témach

LOTE 2016: Ako ovplyvňujú majitelia médií slobodu slova?

LOTE 2016: Mediálna udalosť roka 2015
 

 

Zdroj: red

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. jún 2025 03:55