StoryEditor

Exkluzívne: Trilógiu retrospotov uzatvorí Zlatý Bažant v pondelok

06.05.2016, 15:41
Pozrite si v predpremiére tretí TV spot na podporu pivnej novinky Zlatý Bažanť 73.

Zlatý Bažant odštartoval od začiatku mája komunikačnú kampaň na tohtoročnú pivnú inováciu – Zlatý Bažant ´73 – pivo inšpirované najstarším zachovaným varným listom piva Zlatý Bažant z roku 1973. „Atmosférou 70-tych rokov je inšpirovaný nielen samotný produkt, ale aj jeho dizajn, obalový material v pôvodných sklených vratných fľašiach, a samozrejme aj jeho komunikácia,“ hovorí Ronald Lupták, group brand manager HEINEKEN Slovensko. Ako dodáva: „Reklamná kampaň autenticky spotrebiteľom predstavuje výhody piva Zlatý Bažant ’73 tak, ako keby sme novinku uvádzali v roku 1973, a tak televízny spot vyznieva odľahčene až mierne humorne.“

Televízna kampaň bola uvedená s dvomi televíznymi spotmi (Hrdosť a Rím), ktoré od pondelka 9.5. doplní tretí televízny spot Pokrok Všetky spoty budú vysielané až do začiatku júna na televíznych staniciach Markíza, Doma, Dajto, TV Joj, Plus a WAU. Televíznu kampaň dopĺňa rozhlasový spot takisto v štýle 70-tych rokov. Novinka je podorená aj v outdoore, printoch, online a na mieste predaja.

Vizitka kampane:

Klient: Heineken Slovensko a.s., Zlatý Bažant
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Kreatívny riaditeľ: Štefan Andrejco
Copywriter: Martin Keder
Art Director: Milena Ivanova
Strategy Director: Vladimír Lefík
Account Manager: Anastasia Kazmiruk
Režisér: Jonáš Karásek
Produkcia: Leopard production

TV spot Pokrok bude on air od pondelka 9.5.2016

 

https://youtu.be/-jHQ8MTOawU

https://www.youtube.com/watch?v=5bFVoQp8kUA

https://www.youtube.com/watch?v=tAoQhz57Y9w

https://www.youtube.com/watch?v=Iv79cnVD9yk

Zdroj: rm

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. apríl 2024 10:27