StoryEditor

Slovnaft začal na svojich čerpacích staniciach ponúkať slovenské potraviny

10.05.2016, 09:20
Pod novou značkou Naše najlepšie ponúka 55 výrobkov od 16 malých domácich výrobcov. Ide o syry, mäsové výrobky, sirupy či džemy.

Slovnaft sa v rámci stratégie zmeny čerpacích staníc na servisné stanice, rozhodol zaradiť do ponuky produkty malých producentov, ktorí nedostali možnosť zaradiť svoje výrobky do obchodných reťazcov. „Našim cieľom je odlíšiť sa a rozšíriť ponuku pre našich zákazníkov o kvalitné produkty a zároveň podporiť malých domácich výrobcov prostredníctvom najväčšej slovenskej siete čerpacích staníc,“ približuje manažérka projektu Zuzana Mišíková.

 Registrácia malých výrobcov, ktorí sa chceli zapojiť do projektu, sa začala vlani v lete. Je však stále otvorená pre ďalších záujemcov. Výrobky zaregistrované do konca októbra 2015 hodnotila komisia zložená z interných aj externých odborníkov v oblasti gastronómie a produktových kategórií. V prvej fáze bolo vybratých 55 výrobkov od 16 malých domácich výrobcov v kategóriách syry a mliečne výrobky, mäsové výrobky, sirupy, džemy, med, cestoviny, nápoje a iné regionálne špeciality. Pri ich výbere rozhodoval slovenský pôvod, výber surovín, zloženie, chuť, kvalita a tradičný poctivý spôsob výroby.

Samotné logo značky Naše najlepšie predstavuje symboly ôsmich krajských miest, a je v ňom teda prítomné celé Slovensko.

Produkty Naše najlepšie majú výrazný branding na mieste predaja. Značka komunikuje smerom k členom vernostného programu Bonus klub, tiež na sociálnych sieťach, prostredníctvom vlastnej web stránky, bezplatného zákazníckeho magazínu Štýl a elán, letákov a direct mailov. „Po etablovaní distribúcie plánujeme pre rozvoj značky využiť aj masové médiá,“ dodáva Zuzana Mišíková.

Zdroj: rm

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. júl 2025 16:21