Slovnaft sa v rámci stratégie zmeny čerpacích staníc na servisné stanice, rozhodol zaradiť do ponuky produkty malých producentov, ktorí nedostali možnosť zaradiť svoje výrobky do obchodných reťazcov. „Našim cieľom je odlíšiť sa a rozšíriť ponuku pre našich zákazníkov o kvalitné produkty a zároveň podporiť malých domácich výrobcov prostredníctvom najväčšej slovenskej siete čerpacích staníc,“ približuje manažérka projektu Zuzana Mišíková.
Registrácia malých výrobcov, ktorí sa chceli zapojiť do projektu, sa začala vlani v lete. Je však stále otvorená pre ďalších záujemcov. Výrobky zaregistrované do konca októbra 2015 hodnotila komisia zložená z interných aj externých odborníkov v oblasti gastronómie a produktových kategórií. V prvej fáze bolo vybratých 55 výrobkov od 16 malých domácich výrobcov v kategóriách syry a mliečne výrobky, mäsové výrobky, sirupy, džemy, med, cestoviny, nápoje a iné regionálne špeciality. Pri ich výbere rozhodoval slovenský pôvod, výber surovín, zloženie, chuť, kvalita a tradičný poctivý spôsob výroby.
Samotné logo značky Naše najlepšie predstavuje symboly ôsmich krajských miest, a je v ňom teda prítomné celé Slovensko.
Produkty Naše najlepšie majú výrazný branding na mieste predaja. Značka komunikuje smerom k členom vernostného programu Bonus klub, tiež na sociálnych sieťach, prostredníctvom vlastnej web stránky, bezplatného zákazníckeho magazínu Štýl a elán, letákov a direct mailov. „Po etablovaní distribúcie plánujeme pre rozvoj značky využiť aj masové médiá,“ dodáva Zuzana Mišíková.
Zdroj: rm