StoryEditor

Čokoláda Milka globálne mení slogan

22.04.2016, 13:16
Pôvodný slogan Trúfni si na jemnosť strieda nový, Jemnosť nájdeš vo vnútri. Zmenu podporuje nová globálna kampaň.

Značka Milka prichádza s novou komunikáciou, ktorú vystihuje nový slogan „Jemnosť nájdeš vo vnútri“. „Nový slogan má zvýrazniť skutočnosť, že jemnosť sa skrýva vo vnútri každého človeka a tiež v samotnom produkte. Nová kampaň poukazuje na spojenie jemne sa rozpúšťajúcej čokolády Milka a skutočných momentov medziľudskej jemnosti svojím vlastným, osobitým, milým a úsmevným spôsobom,približuje Markéta Kristlová, senior brand manažérka značky Milka.

Hlavným médiom globálnej kampane je televízia. Na Slovensku nový slogan značka Milka predstavuje prostredníctvom dvoch TV spotov z dielne agentúry Wieden + Kennedy Amsterdam. PR časť kampane zastrešuje agentúra PR Konektor. TV spoty predstavuje Markéta Kristlová takto: „V prvej reklame vystupuje „silák“, ktorý v sebe postupne odhaľuje jemnú stránku. Dej spotu sa odohráva v rozprávkovej alpskej dedinke Lilaberg, ktorá v sebe nesie alpské dedičstvo značky Milka. Reklama je kombináciou kúzelného príbehu malého chlapca, ktorý získa potrebné sebavedomie vďaka silákovi. V ústrednom motíve vystupuje čokoláda Milka, ktorá zbližuje ľudí všetkých vekových kategórií. Posolstvom reklamy je, že aj dnes pochádza mlieko, ktoré sa používa pre výrobu čokolády Milka, výhradne z Álp. Spot so „silákom“ sa vysiela do 5. júna. Prostredie rozprávkovej alpskej dedinky Lilaberg sa okrem reklamy so silákom objavuje tiež v ďalších reklamách, napr. na Milka sušienky. Tentoraz je v hlavnej úlohe malé dievčatko, ktoré vyberá s mamičkou vhodnú dózu na sušienky. Najviac jej padne do oka tá, ktorá vyzerá podobne ako jej dedko, dobrosrdečný rakúsky rodák. Spoločne s ním si potom sušienky náležite vychutnajú.“

Globálna kampaň je podporená v online a sociálnych médiách. V rámci nich Milka, podľa informácií PR Konektor, vyzve svojich fanúšikov, aby prostredníctvom aplikácie zdieľali svoje videá a fotografie, v ktorých ukážu svoju jemnú stránku. Príbehy plné jemnosti od užívateľov a celebrít ako je Celeste Buckingham, Ondřej Sokol a Leoš Mareš bude značka zdieľať nielen na Facebooku a Instagrame, ale aj na Snapchate, ktorý po novom taktiež využíva v kampaniach. Príbehy a exkluzívne bonusy sú od 18. apríla dostupné na microsite kampane.

 

https://www.youtube.com/watch?v=fO96ZCqIWLY

Zdroj: red

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
13. máj 2025 00:01