Spoločnosť PepsiCo, popredný výrobca nealkoholických nápojov a potravín, spustil na Slovensku výrobu nápojov Pepsi s cukrom. Doteraz, tento pre spoločnosť kľúčový produkt medzi sýtenými nápojmi, obsahoval iné sladidlo: fruktózo-glukózový sirup. Spoločnosť si od tejto zmeny okrem iného sľubuje aj nárast predaja nápoja Pepsi.
Prechod na Pepsi s cukrom nemá pre koncového spotrebiteľa vplyv na jej cenu. Nápoj je už v predaji na domácom trhu vo vybraných obchodných reťazcoch.
Po novom sa cukor používa pri výrobe Pepsi s tradičnou kolovou príchuťou, ktorá zaberá väčšinový podiel (približne 85%) z ponuky kolových nápojov od spoločnosti PepsiCo v Slovenskej republike. „Veríme, že chuťovú zmenu ľudia privítajú a ocenia. Pre nás je to jedna z príležitostí k ďalšiemu rastu na domácom trhu kolových nápojov, kde sa nám už v posledných rokoch podarilo zvýšiť podiel na súčasných 13%,“ uviedol Josef Neumann, generálny riaditeľ Pepsi-Cola SR s tým, že na zloženie výrobku vplýva niekoľko faktorov, akými sú celkový chuťový profil, dostupnosť surovín alebo preferencia spotrebiteľov napríklad aj v spojení s fenoménom online médií.
Zdroj: red