Prevzala majoritné podiely v chorvátskych regionálnych denníkoch.
JOJ Media House podpísala zmluvu, na základe ktorej sa stane majoritným vlastníkom troch chorvátskych regionálnych denníkov, informuje o tom vo svojej tlačovej správe. V prípade denníka Novi list ide o 80.23 %-ný podiel, 59 %-ný podiel získala v denníku Glas Istre a 100 %-ný podiel v denníku Zadarski list. „Našou stratégiou je investovanie v spoločnostiach pôsobiacich v sektore médií a som veľmi spokojný, že svoje podnikateľské aktivity môžeme rozšíriť aj na chorvátsky trh. Verím, že náš kapitál prispeje k zvýšeniu kvality týchto mediálnych domov v Chorvátsku, ktoré tak budú môcť byť aj naďalej lídrami vo svojich regiónoch. Rešpektujeme existujúcu redakčnú politiku týchto médií a našim cieľom je poskytnúť im podmienky pre ich ďalší rozvoj,“ hovorí Richard Flimel, predseda predstavenstva JOJ Media House, a.s.
Mediálna spoločnosť JOJ Media House pôsobí na Slovensku, v Českej republike a v Rakúsku.
Na Slovensku podniká v televíznom a oudoorovom priemysle. V televíznom trhu jej patrí portfólio staníc združených pod JOJ Group: televízia JOJ, stanice JOJ Plus a Wau. Koncom minulého roka sa zbavila stanice Senzi. (Napriek zmenám vo vlastníctve v Senzi, a. s., licencia podľa Rady pre vysielanie a retransmisiu zostala naďalej spoločnosti Mac TV, ktorá má oprávnenie aj pri všetkých ďalších free to air staniciach Joj Group. pozn.red.) Minulý rok vstúpila Joj Group do plateného segmentu prostredníctvom staníc JOJ Cinema a RIK. V jej portfóliu je aj detská stanica Ťuki TV a internetová stanice Huste.sk. Šéfom JOJ Group je Marcel Grega. Pod JOJ Media house patrí na Slovensku najväčšia outdoorová spoločnosť BigMedia, riaditeľom spoločnosti je János Gaál.
JOJ media house patrí do biznisu J&T skupiny. Tá nepriamo podniká aj v rádiovom segmente prostredníctvom skupiny Radio Services, a.s., pod ktorú patrí Rádio Vlna, Rádio Jemné, Rádio Anténa Rock a detská internetová stanica Žofka. O januára tohto roka Radio services obchodne zastupuje stanicu Europa 2.
V susednom Česku patrí skupine JOJ media house 60% -ný podiel lídra na trhu s vonkajšou reklamou Bigboard Praha. V Rakúsku jej patrí dvojka vonkajšej reklamy - spoločnosť Epamedia.
Zdroj: red