StoryEditor

Značky Hypernova a Moja Samoška končia. Dostali nový názov

15.04.2016, 13:02
Nový vlastník sa rozhodol pre nové logo a celkový rebranding.

Predajne Terno, Moja Samoška a Hypernova budú po novom fungovať pod jednou spoločnou značkou Terno. Informovala o tom spoločnosť v oficiálnej tlačovej správe.

Podľa slov marketingovej riaditeľky TERNO real estate Anny Buzinkay sa spoločnosť rozhodla zjednotiť názov pod najsilnejšiu značku Terno. „Rozhodli sme sa po dôkladnej analýze vnímania našich značiek súčasnými aj novými potenciálnymi zákazníkmi. Značka Terno má, okrem samotného pozitívneho významu, vysoký potenciál zastrešiť rôzne veľkostné koncepty, ktoré sú súčasťou našej predajnej siete, ako aj nové predajné koncepty, na ktorých aktuálne pracujeme. Značku Terno plánujeme ďalej budovať a rozvíjať,“ povedala.

Najviditeľnejšia zmena pre zákazníkov by mal byť rebranding a teda nové logo, ktoré plánuje spoločnosť nasadzovať od leta. Nové logo bude spoločné pre všetky tri siete. Pri jeho návrhu stavili podľa spoločnosti skôr na evolúcie než revolúciu. Logo obsahuje nový komunikačný prvok – štvorlístok. Ten bude aktívnou súčasťou nadlinkovej aj podlinkovej komunikácie. Pokiaľ ide o farebnosť, zelená znamená sviežosť, čerstvosť, zdravie, bezpečnosť a červená, okrem želanej konzistentnosti so súčasným logom, vyjadruje energiu, nadšenie nového tímu, impulzivitu a v neposlednom rade podporuje chuť k jedlu, uvádza spoločnosť v tlačovej správe.

Pozrite si pôvodné logo siete Terno:

Zmena názvu bola avizovaná vo februári 2016. Už vtedy bolo oficiálne známe, že Terno, Moja Samoška a Hypernova dostanú nielen nový názov ale tiež nový vzhľad. Pri tejto príležitosti vznikla spoločnosť TERNO real estate, ktorá prevádzkuje všetky supermarkety a predajne. Na zmenu dostala od investora 70 miliónov eur. Nových predajní by sme sa mali dočkať do konca tohto roka. Na exteriérové a interiérové úpravy si povolali odborníkov na architektúru. Podľa oficiálnych informácií si proces bude vyžadovať individuálne riešenia každej prevádzky. „Identifikovali sme hlavné diferenciačné body, ktoré majú naše rôznorodé prevádzky vizuálne zjednotiť a spraviť ich atraktívnejšími pre zákazníkov. Samozrejme s prihliadnutím na špecifiká budov, v ktorých sa nachádzajú,“ dodala A. Buzinkay v tlačovej správe.

Spoločnosť má v pláne v krátkom čase revitalizovať postupne celú sieť. Okrem toho chcú zaviesť nový systém motivácie zamestnancov a tak prispieť k zlepšeniu služieb zákazníkom na mieste predaja. 

 

 

Zdroj: red.

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. máj 2025 11:41