Šieste premiérové vydanie zábavnej šou Tvoja tvár znie povedome, ktoré Markíza odvysielala v nedeľu 10. apríla 2016, prekonalo všetky doterajšie rekordy a stalo sa suverénne najsledovanejším programom celého uplynulého týždňa v komerčnej aj univerzálnej cieľovej skupine.
V cieľovej skupine 12-54 dosiahla šou doposiaľ najvyšší rating 16,3 % a trhový podiel 44,9 %, pozrelo si ju rekordných 771-tisíc divákov starších než 12 rokov.
Šou láme rekordy od začiatku vysielania
Zábavnú šou Tvoja tvár znie povedome odštartovala televízia Markíza v nedeľu 6. marca. Už prvé vysielanie sa stalo najsledovanejším programom dňa na obrazovkách televízie v oboch hlavných cieľových skupinách. V komerčnej cieľovej skupine 12-54 dosiahla šou trhový podiel cez 38 percent.
Relácia dosahovala aj v ďalších pokračovaniach nadštandardné výsledky sledovanosti. Druhé premiérové vydanie v nedeľu 13. marca malo trhový podiel 37,4 percenta.
Tretie premeny slovenských celebrít na svetoznáme osobnosti šoubiznisu sa v nedeľu 20. marca stali s takmer 35-percentným podielom opäť najsledovanejším programom dňa.
Posledné marcové vydanie, ktoré televízia odvysielala 27. marca na veľkonočnú nedeľu, dosiahlo najvyššie výsledky sledovanosti za celý mesiac – rating 14,3 % a share 36,1 %.
Aj piate premiérové vydanie dosiahlo v nedeľu 3. apríla 2016 v oboch hlavných cieľových skupinách najvyššiu sledovanosť a zároveň sa stalo divácky najúspešnejším programom celého týždňa. V strategickej cieľovej skupine 12-54 zaznamenala Tvoja tvár znie povedome rating 14,5 % a trhový podiel 42,0 %. Šou si pozrelo 703-tisíc divákov starších než 12 rokov.
Zdroj: kh