Rastúca obľuba mobilnej aplikácie a posilnenie ponuky živého videa lákajú nových inzerentov a podporujú existujúcich inzerentov na zvýšenie výdavkov. Čistý zisk spoločnosti v prvom štvrťroku stúpol na 1,51 miliardy dolárov (1,34 miliardy eur) z vlaňajších porovnateľných 509 miliónov USD (450 miliónov eur), uviedla dnes spoločnosť.
Príjmy sa zvýšili o 51,9 percenta na 5,38 miliardy USD (4,76 mld. eur). Príjmy z reklamy vzrástli o 56,8 percenta na 5,2 miliardy USD (4,6 mld. eur). Príjmy z mobilnej reklamy sa v prvom štvrťroku podieľali na celkových príjmoch 82 percentami, pred rokom tento podiel predstavoval 73 percent. Počet mesačných aktívnych užívateľov sociálnej siete vzrástol o 15 percent.
Zisk na akciu bez mimoriadnych položiek predstavoval 77 centov. Analytici oslovení agentúrou Thomson Reuters čakali zisk 62 centov na akciu a príjmy 5,26 miliardy USD (4,65 mld. eur).
Spoločnosť tiež uviedla, že plánuje vytvoriť novú triedu akcií bez hlasovacích práv. Návrh na vznik akcií však musia odsúhlasiť súčasní akcionári na júnovom valnom zhromaždení.
Zdroj: ČTK

