Ženský týždenník Báječná žena z vydavateľského domu News and Media Holding prešiel značnou obmenou. Časopis sa chce viac priblížiť svojim čitateľkám, a preto sa po desiatich rokoch mení.
Šéfredaktorka Báječnej ženy Ema Pospíšilová Tekelyová priniesla nové nápady aj do nedávno redizajnovanému mesačníka Dobré jedlo, ktoré takisto vychádza pod jej vedením. Báječná žena je vyvrcholením niekoľkomesačnej práce. „Nová Báječná žena je krajšia, prehľadnejšia a komplexnejšia. Navyše za nezmenenú cenu. Tak ako každá žena túži z času na čas po zmene, aj náš časopis si takúto zmenu po desiatich rokoch zaslúžil,“ uviedla Tekelyová.
Týždenník sa od pôvodnej verzie odlišuje najmä zmenou grafiky, ktorá bola vytvorená v externom prostredí firmou TOTO! je štúdio. Okrem grafiky pribudli nové rubriky, ale zároveň boli zachované tie čitateľsky najobľúbenejšie. Redizajn prebehol po prieskume čitateľskej spokojnosti po celom Slovensku.
Rebríček najpredávanejších týždenníkov za január a február tohto roka vedie Plus 7 dní z rovnakého vydavateľstva. Jeho priemerný predaj za prvé dva mesiace tohto roka dosiahol 112 686 kusov. Druhá priečka patrí titulu Nový Čas pre ženy z vydavateľstva Ringier Axel Springer Slovakia s priemerným predajom 100 025 kusov. Na treťom miesto s priemerným predajom 81 998 kusov je týždenník Báječná žena. Prvú päťku najpredávanejších týždenníkov uzatvára Eurotelevízia z vydavateľstva Bauer Media Sk s priemerným predajom 81 570 kusov a Život z vydavateľstva Ringier Axel Springer Slovakia s priemerným predajom 76 582 kusov.
Zdroj: kh

