StoryEditor

Lidl chystá vlastný časopis. Bude mať 100 strán

25.02.2016, 13:36
Nový časopis o životnom štýle s názvom Správna voľba sa bude predávať od pondelka exkluzívne v predajniach Lidl.

Nemecký reťazec doteraz komunikoval tradične prostredníctvom letákov, v ktorých informoval o produktoch. Teraz sa rozhodol, že svojich zákazníkov osloví novou cestou - lifestylovým časopisom. Začal vydávať magazín, ktorý bude ponúkať exkluzívne vo svojich predajniach.

Nový magazín Správna voľba: Inšpirácia po každej stránke je pozicionovaný ako magazín o životnom štýle, jedle a cestovaní a bude vychádzať štvrťročne.

„Hlavná téma prvého čísla – Veľká noc je spracovaná tradične a pritom originálne. Dočítate sa o sviatkoch, tradíciách, dekoráciách a receptoch. Zistíte ako budú sviatky tráviť celebrity – speváci, herci či športovci. Vo veľkom rozhovore sa dozviete, že Adriana Sklenaříková si napriek množstvu pracovných povinností stíha vychutnať sviatočnú atmosféru, porozpráva o svojich začiatkoch v modelingu, ale aj o svojich obľúbených slovenských jedlách či dôležitosti pamätať na svoje korene,“ približuje pre Stratégie Tomáš Bezák, hovorca spoločnosti Lidl SRV prvom vydaní časopisu, podľa jeho slov, čitateľ nájde aj odporúčania na dovolenku, recepty, tipy, ako vyplniť čas deťom, ako sa starať o záhradu, ale aj všetko dôležité o futbalových majstrovstvách Európy EURO 2016.

Cena magazínu je 1,49 € a okrem obsahu ponúkne aj zľavové kupóny na nákupy v Lidli v hodnote viac ako 15 €.

Ukážka magazínu:

 

 

 

Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.

 

 

 

 

 

Zdroj: rm

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
17. november 2025 17:39