Nemecký reťazec doteraz komunikoval tradične prostredníctvom letákov, v ktorých informoval o produktoch. Teraz sa rozhodol, že svojich zákazníkov osloví novou cestou - lifestylovým časopisom. Začal vydávať magazín, ktorý bude ponúkať exkluzívne vo svojich predajniach.
Nový magazín Správna voľba: Inšpirácia po každej stránke je pozicionovaný ako magazín o životnom štýle, jedle a cestovaní a bude vychádzať štvrťročne.
„Hlavná téma prvého čísla – Veľká noc je spracovaná tradične a pritom originálne. Dočítate sa o sviatkoch, tradíciách, dekoráciách a receptoch. Zistíte ako budú sviatky tráviť celebrity – speváci, herci či športovci. Vo veľkom rozhovore sa dozviete, že Adriana Sklenaříková si napriek množstvu pracovných povinností stíha vychutnať sviatočnú atmosféru, porozpráva o svojich začiatkoch v modelingu, ale aj o svojich obľúbených slovenských jedlách či dôležitosti pamätať na svoje korene,“ približuje pre Stratégie Tomáš Bezák, hovorca spoločnosti Lidl SR. V prvom vydaní časopisu, podľa jeho slov, čitateľ nájde aj odporúčania na dovolenku, recepty, tipy, ako vyplniť čas deťom, ako sa starať o záhradu, ale aj všetko dôležité o futbalových majstrovstvách Európy EURO 2016.
Cena magazínu je 1,49 € a okrem obsahu ponúkne aj zľavové kupóny na nákupy v Lidli v hodnote viac ako 15 €.
Ukážka magazínu:
Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.
Zdroj: rm

