Nemecký gigant opúšťa mediálnu agentúru MediaCom, patriacu do siete WPP, po takmer dvadsiatich rokoch, píše o tom Adweek.com. V súvislosti s prechodom Volkswagenu k novej mediálnej agentúre PHD sa hovorí ako o najväčšej výhre v jej histórii. Volkswagen prespendoval vo svete v roku 2014 viac ako 3 miliardy amerických dolárov, čo ho radí na šieste miesto k top zadávateľom reklamy vo svete podľa Ad Age. A presne tento objem získala teraz PHD. Tá bude od januára 2017 zastrešovať plánovanie a nákup médií nielen pre Volkswagen, ale aj pre ďalšie značky, patriace do portfólia spoločnosti Volkswagen: Porsche, Bentley, Seat, Škoda, samozrejme Volkswagen a ďalšie úžitkové vozidlá. Tender viedla londýnska pobočka pod vedením CEO Mike Coopera a tento proces trval rok. Volkswagen od novej agentúry očakáva pri plánovaní médií väčší dôraz na nové možnosti, kotré dnes ponúka digitalizácia ako aj na nový spôsob oslovenia špecifických cieľových skupín.
Zdroj: pš