Agentúra Danymic na návšteve výrobného závodu:. Vľavo: Barbara Heribanová a Karol Wol, vpravo: Katarína Laznibatová a Antónia Račková - Paričiová
StoryEditor

PR agentúra Dynamic Relations pracuje pre značku Indulona

04.04.2016, 13:23
Agentúra bude zastrešovať PR komunikáciu 67-ročnej tradičnej značky Indulona, ktorá plánuje úplne novú komunikáciu.

Ako Stratégie informovala agentúra Dynamis Relations, agentúra bude zastrešovať PR komunikáciu značky Indulona. Karol Wolf, managing director Dynamic Relations k tomu povedal: „Indulona je možno najzaujímavejšia značka, akú sme kedy dostali do rúk. Takmer 70 rokov je najpredávanejším krémom na ruky v Čechách aj na Slovensku, a na rozdiel od prakticky všetkých takýchto produktov, vlastne nikdy nebola systematicky marketingovo podporovaná. To je svojím spôsobom unikát. Dostať takto silnú značku, ktorej odolnosť preverili desaťročia zákazníckej vernosti, je snom každej komunikačnej firmy

V tíme Indulony pracuje v Dynamicu Soňa Hušťová, Katarína Laznibatová a Antónia Račková - Paričiová. Celková stratégia je, podľa slov Karola Wolfa, už pripravená a jej jednotlivé súčasti sa onedlho objavia v médiách a na sociálnych sieťach.

Zdroj: red

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
03. máj 2024 01:03