Ako Stratégie informovala agentúra Dynamis Relations, agentúra bude zastrešovať PR komunikáciu značky Indulona. Karol Wolf, managing director Dynamic Relations k tomu povedal: „Indulona je možno najzaujímavejšia značka, akú sme kedy dostali do rúk. Takmer 70 rokov je najpredávanejším krémom na ruky v Čechách aj na Slovensku, a na rozdiel od prakticky všetkých takýchto produktov, vlastne nikdy nebola systematicky marketingovo podporovaná. To je svojím spôsobom unikát. Dostať takto silnú značku, ktorej odolnosť preverili desaťročia zákazníckej vernosti, je snom každej komunikačnej firmy
V tíme Indulony pracuje v Dynamicu Soňa Hušťová, Katarína Laznibatová a Antónia Račková - Paričiová. Celková stratégia je, podľa slov Karola Wolfa, už pripravená a jej jednotlivé súčasti sa onedlho objavia v médiách a na sociálnych sieťach.
Zdroj: red