StoryEditor

Redaktori SMEčka sa prezliekli za politikov. Napodobňujú predvolebnú kampaň

05.04.2016, 14:09
Tváre novinárov budú na billboardoch.

SME.SK má novú kampaň a nový produkt. Obe vymyslela digitálna agentúra Core4.

Známy denník chcel podporiť predplatné, agentúra prišla s nápadom využiť predvolebnú komunikáciu politických strán a tiež povolebnú situáciu, z ktorej vzišla vláda, ktorá bude strážená médiami.

Preto v kampani vydavateľstvo využilo svojich investigatívnych novinárov, ktorí odhaľujú kauzy. Tí sú štylizovaní do pózy politikov tak, ako politici v predvolebných kampaniach. Úlohy sa zhostili známi novinári Peter Schutz a Tom Nicholson.

Keďže sa jedná o kampaň, ktorá má pripomínať tú predvolebnú, agentúra prišla aj s návrhom upraviť produkt – namiesto ročného predplatného ponúka denník štvorročné predplatné, teda obdobie počas ktorého bude nová vláda na Slovensku vládnuť. 

Zdroj: eb.

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
12. júl 2025 20:42