StoryEditor

Ekotopfilm láka na prírodu bez cenzúry. V novej kampani

05.05.2016, 13:02
Autorom kampane je agentúra Effectivity POWERED BY PUBLICIS.

Ideu kampane pre medzinárodný festival filmov o trvalo udržateľnom rozvoji predstavuje Peter Rajčák, creative director agentúry Effectivity POWERED BY PUBLICIS. „Zatiaľčo filmy zo sveta ľudí sú spútané rôznymi pravidlami – niečo môže ísť až po 22.00, prekrýva sa násilie, sexuálne scény i vulgarizmy – dokumenty o prírode sú nespútané, ukazujú svet zvierat taký, aký je - vo svojej surovosti i nehe. Nikoho nenapadne pohoršovať sa, keď lev žerie zebru alebo sa pária slony.“ Kampaň na túto prirodzenosť upozornila jednoduchou úpravou záberov z prírody tým spôsobom, že prekryla miesta, ktoré by v ľudskom svete robili problém.

 

Vizitka kampane:

Názov: Príroda bez cenzúry

Produkt: festival Ekotopfilm/Envirofilm

Reklamná agentúra: Effectivity POWERED BY PUBLICIS

Creative director: Peter Rajčák

Copywriter: Soňa Podstupková

Art director: Denisa Pajkošová, Barbora Rozložníková

Account manager: Jakub Ondruš, Barbora Sýkorová

Médiá: TV, rozhlas, print, OOH, online

 

https://www.youtube.com/watch?v=uoIF3lFYZx4

Zdroj: red

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. december 2025 19:29