Ideu kampane pre medzinárodný festival filmov o trvalo udržateľnom rozvoji predstavuje Peter Rajčák, creative director agentúry Effectivity POWERED BY PUBLICIS. „Zatiaľčo filmy zo sveta ľudí sú spútané rôznymi pravidlami – niečo môže ísť až po 22.00, prekrýva sa násilie, sexuálne scény i vulgarizmy – dokumenty o prírode sú nespútané, ukazujú svet zvierat taký, aký je - vo svojej surovosti i nehe. Nikoho nenapadne pohoršovať sa, keď lev žerie zebru alebo sa pária slony.“ Kampaň na túto prirodzenosť upozornila jednoduchou úpravou záberov z prírody tým spôsobom, že prekryla miesta, ktoré by v ľudskom svete robili problém.
Vizitka kampane:
Názov: Príroda bez cenzúry
Produkt: festival Ekotopfilm/Envirofilm
Reklamná agentúra: Effectivity POWERED BY PUBLICIS
Creative director: Peter Rajčák
Copywriter: Soňa Podstupková
Art director: Denisa Pajkošová, Barbora Rozložníková
Account manager: Jakub Ondruš, Barbora Sýkorová
Médiá: TV, rozhlas, print, OOH, online
https://www.youtube.com/watch?v=uoIF3lFYZx4
Zdroj: red

