Značky Moja Samoška, Teno a Hypernova sa zlúčili pod jednu spoločnú značku s názvom Terno. Všetky tri predajne budú používať jeden názov a jedno logo.
TERNO teda čaká celkový rebranding značky. Na to si marketingové oddelenie predajnej siete zvolilo agentúru 2CREATE. Tendra na fullservisovú agentúru sa zúčastnilo 5 agentúr, pričom vo finálnom kole sa rozhodovalo medzi MUW Saatchi&Saatchi, Effektivity powered by Publicis a 2CREATE.
„Agentúra 2CREATE nás presvedčila kvalitným zastrešením strategického smerovania značky, dlhodobou a širokou kampaňovateľnosťou a potenciálom kampane kredibilne osloviť nakupujúcich v našich špecifických reťazcoch," hovorí marketingová riaditeľka TERNO real estate Anna Buzinkay.
Nové logo Terna pripravila agentúra HOTAPPLE Brand & Design. Mediálny nákup bude zabezpečovať mediálna agentúra Media & Digital Services.
Rebranding je prvá zmena, ktorú by mali zákazníci pocítiť. Do konca roka by sme sa mali dočkať i zmeny vzhľadu a interiéru všetkých predajní. Pri tejto príležitosti vznikla spoločnosť TERNO real estate, do ktorej TERNO Slovensko vložilo svoje nehnuteľnosti, v ktorých prevádzkuje supermarkety a predajne. Od investora spoločnosť dostala na zmeny 70 miliónov eur.
Zdroj: Erika Brindzová

