StoryEditor

O rebranding Terna sa postará 2CREATE

21.04.2016, 12:59
V tendri bolo 5 agentúr.

Značky Moja Samoška, Teno a Hypernova sa zlúčili pod jednu spoločnú značku s názvom Terno. Všetky tri predajne budú používať jeden názov a jedno logo. 

TERNO teda čaká celkový rebranding značky. Na to si marketingové oddelenie predajnej siete zvolilo agentúru 2CREATE. Tendra na fullservisovú agentúru sa zúčastnilo 5 agentúr, pričom vo finálnom kole sa rozhodovalo medzi MUW Saatchi&Saatchi, Effektivity powered by Publicis a 2CREATE. 

„Agentúra 2CREATE nás presvedčila kvalitným zastrešením strategického smerovania značky, dlhodobou a širokou kampaňovateľnosťou a potenciálom kampane kredibilne osloviť nakupujúcich v našich špecifických reťazcoch," hovorí marketingová riaditeľka TERNO real estate Anna Buzinkay. 

Nové logo Terna pripravila agentúra HOTAPPLE Brand & Design. Mediálny nákup bude zabezpečovať mediálna agentúra Media & Digital Services.

Rebranding je prvá zmena, ktorú by mali zákazníci pocítiť. Do konca roka by sme sa mali dočkať i zmeny vzhľadu a interiéru všetkých predajní. Pri tejto príležitosti vznikla spoločnosť TERNO real estate, do ktorej TERNO Slovensko vložilo svoje nehnuteľnosti, v ktorých prevádzkuje supermarkety a predajne. Od investora spoločnosť dostala na zmeny 70 miliónov eur. 

 

Zdroj: Erika Brindzová

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. december 2025 20:15