Cieľom novej kampane je prebudiť nadšenie objavovať svet nápoja Vinea a viníc, a stať sa aktívne jeho súčasťou. Vinea preto vyzýva spotrebiteľov, aby sa zapojili do obnovy viníc. „Základom každej Viney je tvrdá práca na viniči. Vinea chce preto ukázať, že aj keď nejde o ľahkú prácu, je dôležité ju robiť s radosťou a vášňou a užiť si jej výsledok. Naše poselstvo znie: Na vinice patrí život a tak ho tam vraciame. Pridaj sa!,“ približuje Ján Vrbičan, Senior Brand Manager Vinea.Aktivačnú kampaň záchrany vinohradov navrhla agentúra This is Locco, ktorá bude zároveň zastrešovať online komunikáciu značky Vinea.
Prostredníctvom novej kampane chce značka podporiť kľúčové imidžové atribúty ako pôžitok, vášeň, pestrosť, bohatosť a radosť. Ján Vrbičan dodáva: „Vyzývame ľudí, aby si adoptovali malý kúsok schátraného vinohradu a spolu s nami a vinohradníkmi ho zachránili. Prihlásením sa na stránkach Vinea sa môžu stať jedným z 50 statočných, ktorí budú súčasťou 3 workshopov na záchranu jedného Svätojurského vinohradu. Sú naplánované v troch termínoch od júla do novembra a každý workshop bude pod odborným vedením vinohradníka. Odmenou im budú sladké plody práce, pobyt v krásnej slovenskej prírode a vždy zaujímavý program.“ Tento rok ide len o pilotný program, ktorý plánuje Vinea v budúcnosti ďalej rozšíriť.
Značka Vinea je na trhu od roku 1974.
Vizitka kampane:
Timing kampane: TV máj-jún, online leto-jeseň
Agentúra: Butterflies&Hurricanes
Art director: Jana Drnková, Lucia Blanariková
Copywriter: Martin Přikryl, Lukáš Franz
Account manager: Tereza Stará, Katarína Paurová
Strategy director: Michaela Thomas
Produkcia: Filmservice
Mediamix: TV spot – ČR: Nova Group, Prima Group a Barrandov, SR: Joj Group a Markíza Group; online „ vinea.sk/vinea.cz, Facebook, Instagram; eventy; OOH - billboardy, bigboardy, CLV
Poslednú TV kampaň mala Vinea v roku 2014 - Chuť vnímať, ktorá sa potom opakovala v roku 2015
https://www.youtube.com/watch?v=7ly9W7U1RS0
Zdroj: rm