„Počas najbližších troch rokov chceme posilniť znalosť značky u kľúčových cieľových skupín a komunikovať Komunálnu poisťovňu ako partnera nielen miest a obcí, ale aj ich obyvateľov, ktorým vieme poskytnúť všetky typy poistenia. Tento rok pracujeme na redefinícii našej vízie a misie a následne aj na úprave stratégie v oblasti korporátnej komunikácie. Arthur mediu sme si vybrali na základe odporúčaní a niekoľkých kôl rozhovorov ako externého konzultanta pre nastavenie stratégie, ale aj ako agentúru na doplnenie našich interných kapacít v oblasti komunikácie s médiami, CSR a v prípade potreby aj internej, resp. krízovej komunikácie,“ povedala Daniela Michaličová, riaditeľka úseku komunikácie a bankopoisťovníctva Komunálnej poisťovne.
„Komunálna poisťovňa má na Slovensku dlhoročnú tradíciu v oblasti svojho core businessu, ako aj v komunikácii s kľúčovými publikami. Súčasťou nastavenia komunikačnej stratégie na najbližšie tri roky preto bude definovanie bázy, z ktorej vychádzame, a následne merateľných cieľov aj pre oblasť PR,“ hovorí Andrea Krajniaková, managing partner Arthur media.
Zdroj: red