Ukážka z kampane Všetko je v poriadku, ktorá komunikuje poistenie motorových vozidiel
StoryEditor

Komunálna poisťovňa si vybrala novú PR agentúru

09.06.2016, 14:36
Komunálna poisťovňa si za partnera pre oblasť korporátnej komunikácie a správu sociálnych sietí vybrala agentúru Arthur media.

„Počas najbližších troch rokov chceme posilniť znalosť značky u kľúčových cieľových skupín a komunikovať Komunálnu poisťovňu ako partnera nielen miest a obcí, ale aj ich obyvateľov, ktorým vieme poskytnúť všetky typy poistenia. Tento rok pracujeme na redefinícii našej vízie a misie a následne aj na úprave stratégie v oblasti korporátnej komunikácie. Arthur mediu sme si vybrali na základe odporúčaní a niekoľkých kôl rozhovorov ako externého konzultanta pre nastavenie stratégie, ale aj ako agentúru na doplnenie našich interných kapacít v oblasti komunikácie s médiami, CSR a v prípade potreby aj internej, resp. krízovej komunikácie,“ povedala Daniela Michaličová, riaditeľka úseku komunikácie a bankopoisťovníctva Komunálnej poisťovne.

„Komunálna poisťovňa má na Slovensku dlhoročnú tradíciu v oblasti svojho core businessu, ako aj v komunikácii s kľúčovými publikami. Súčasťou nastavenia komunikačnej stratégie na najbližšie tri roky preto bude definovanie bázy, z ktorej vychádzame, a následne merateľných cieľov aj pre oblasť PR,“ hovorí Andrea Krajniaková, managing partner Arthur media.

Zdroj: red

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
12. júl 2025 12:38