StoryEditor

Weby Mafra Slovakia prekonali v marci historické maximá

11.04.2016, 15:21
Webový portál HNonline.sk dosiahol v marci 2016 absolútny rekord návštevnosti. Hntelevízia sprostredkovala historickú novinku.

Vo volebnom mesiaci zaznamenal spravodajský web vydavateľstva Mafra Slovakia viac ako 980-tisíc RU, čím vykázal medziročný rast oproti rovnakému obdobiu minulého roka o 44 percent.

"Voľby 2016 na Slovensku podľa očakávania pomohli v návštevnosti celému internetu, ľudia hľadali nové, rýchle informácie o povolebnom vývoji online. Tešíme sa, že sme trend zachytili a na redizajnovanom webe hnonline.sk privítali rekordný počet návštevníkov," hovorí Andrea Szőcsová, riaditeľka online projektov Mafra Slovakia.  

Rekordná bola aj HNtelevízia, internetová televízia vydavateľstva. Po prvýkrát od spustenia v máji minulého roka prekonala hranicu milióna zobrazení stránok, na ktorých sa prehrávajú internetové videá. Zaznamenala aj najviac RU vo svojej takmer ročnej histórii.

"HNtelevízia bola prvou televíziou, v ktorej prebehla diskusia politikovv nedeľu po volebnej noci, čo považujeme za historické. Už od ôsmej ráno diskutovali v štúdiu HNtelevízie Richard Sulík, Andrej Danko, či Boris Kollár v rámci spoločného projektu s Rádiom Expres," vysvetlila Szőcsová.  

Spolu prekonali všetky weby vydavateľského domu Mafra Slovakia jeden milión RU (1 139 472, +36 % medziročne)  a dosiahli takmer 20 miliónov zobrazení stránok (19 907 268, +18 % oproti marcu 2015) podľa merania v AIMmonitor.

 

Zdroj: red

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. jún 2025 02:47