Sieť predajní Starý Otec, ktorá sa špecializuje na predaj slovenských vybraných výrobkov, sa rozhodla viac komunikovať smerom k svojim zákazníkom. Pôjde o prvú väčšiu marketingovú komunikáciu značky od jej vzniku v roku 2012.
Viditeľná bude značka najmä na sociálnych sieťach. Tu plánuje okrem štandardných produktových postov najmä vysvetliť ľuďom, že značka nie je len o slovenských výrobkoch, ale aj o kvalitných surovinách a bezpečných prídavných látkach. Svoju filozofiu sa bude snažiť "predať" práve na Facebooku. "Princípy, na ktorých stojíme, nie sú jednoduché vysvetliť niekoľkými slovami ani niekoľkými vetami. Preto sú pre nás sociálne médiá, kde máte dostatočný priestor na vysvetlenie niektorých súvislostí, veľmi zaujímavé. Navyše, na myšlienky alebo postoje, ktoré predkladáte, môžete mať veľmi rýchlo spätnú väzbu, ktorá je často konštruktívna," hovorí pre Stratégie Jozef Piroško, jeden z majiteľov predajní.
Zdroj: Erika Brindzová