StoryEditor

Značka Starý Otec pripravuje prvú kampaň

27.04.2016, 12:37
Sieť predajní chce svoju filozofiu, na ktorej je postavená, vysvetliť na sociálnych sieťach.

Sieť predajní Starý Otec, ktorá sa špecializuje na predaj slovenských vybraných výrobkov, sa rozhodla viac komunikovať smerom k svojim zákazníkom. Pôjde o prvú väčšiu marketingovú komunikáciu značky od jej vzniku v roku 2012.

Viditeľná bude značka najmä na sociálnych sieťach. Tu plánuje okrem štandardných produktových postov najmä vysvetliť ľuďom, že značka nie je len o slovenských výrobkoch, ale aj o kvalitných surovinách a bezpečných prídavných látkach. Svoju filozofiu sa bude snažiť "predať" práve na Facebooku.  "Princípy, na ktorých stojíme, nie sú jednoduché vysvetliť niekoľkými slovami ani niekoľkými vetami. Preto sú pre nás sociálne médiá, kde máte dostatočný priestor na vysvetlenie niektorých súvislostí, veľmi zaujímavé. Navyše, na myšlienky alebo postoje, ktoré predkladáte, môžete mať veľmi rýchlo spätnú väzbu, ktorá je často konštruktívna," hovorí pre Stratégie Jozef Piroško, jeden z majiteľov predajní. 

 
Okrem sociálnych sietí, konkrétne Facebooku, bude Starý Otec viditeľný i na billboardoch, letákoch a v rádiách. Doteraz značka nemala žiadne výraznejšie mediálne kampane. Informácia o existencii Starého Otca sa šírila prevažne ústnym podaním, čo je podľa slov Jozefa Piroška najdôveryhodnejšia a najlepšia forma reklamy. "Myslíme si, že pri dnešnom počte dvanástich predajní už dozrel čas na ucelenejšiu komunikáciu smerom von," dodáva.
 
Kampaň pobeží od apríla do júna a so svojimi návrhmi pomáhala značke agentúra dotcom. Výsledkom bude napríklad pridanie záložiek na Facebook stránke Starého Otca, od čoho si značka sľubuje zjednodušenie a sprehľadnenie svojej prezentácie. 
 
Sieť predajní Starý Otec vznikla v roku 2012, momentálne má 12 predajní v lokálnych častiach Bratislavy a obchodných centrách. 
 

 

Zdroj: Erika Brindzová

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
30. apríl 2024 15:39