Práve sa začal ďalší ročník mediálnej a marketingovej konferencie Living on the edge vydavateľstva MAFRA Slovakia, ktorej zameranie už klasicky prináša kľúčové informácie pre marketérov. Predstavuje zmeny a trendy, ktoré aktuálne formujú odvetvie. Konferencia už tradične zmapuje lokálny trh a medzinárodne uznávaní spíkri prinesú pohľady na dané trendy v širších súvislostiach.
Média summit program otvorili štyria spíkri - Jozef Bajo, generálny riaditeľ vydavateľstva Bauer Media SK, Alexej Fulmek, generálny riaditeľ Petit Press, Vladimír Mužík, výkonný riaditeľ MAFRA Slovakia a Mattias Settele, generálny riaditeľ skupiny Markíza. Panelovú diskusiu otvorili prvou témou, ako sa darí mediálnym domov po roku a aké výzvy ich čakajú tento rok.
Druhú časť konferencie, Marketing summit program, otvorili case study kampaní, od ktorých sa treba učiť - Fofola, S4GAN či Ľudove vozidlá.
Program konferencie nájdete na tomto linku, najzaujímavejšie momenty konferencie vám prinesieme už čoskoro.
Mohlo by vás zaujímať aj:
LOTE 2016: Ktoré slovenské reklamy bánk sú úspešné
LOTE 2016: Fofola reklama. Slováci ju vidia inak ako Česi
LOTE 2016: Ako ovplyvňujú majitelia médií slobodu slova?
LOTE 2016: Mediálna udalosť roka 2015
Zdroj: red