RTVS počas veľkonočných sviatkov divákom predstaví nový vizuálny koncept pre veľkonočné sviatky, ktorý vychádza z projektu nového grafického identu Jednotky a Dvojky a vznikol v internom tíme RTVS. Na jeho realizácii spolupracovala spoločnosť Oficina. „Základná idea reflektuje tradičnú esenciu veľkonočných sviatkov, ktoré v alegorických obrazoch (snímaných z nadhľadu) vytvárajú efekt jari, pozitívnej atmosféry a odkaz na tradície,“ povedal kreatívny riaditeľ RTVS Milan Prekop.
Jediné sviatky, na ktoré RTVS reflektuje zmenou televíznej grafiky sú Vianoce a Veľká noc. „V točených jingloch Jednotky dominujú deti a zvieratá umocnené klasickými symbolmi Veľkej noci. Špecifikom Dvojky je abstraktné vnímanie, kde animácia loga vykresľuje a vyvoláva atmosféru veľkonočných sviatkov,“ objasnila Daša Matušíková, riaditeľka Sekcie marketingu a komunikácie RTVS.
Veľkonočná televízna grafika na Jednotke:
Veľkonočná televízna grafika na Dvojke:
Veľkonočný program RTVS
RTVS vo svojom veľkonočnom programe zohľadní predovšetkým duchovný rozmer sviatkov, na svoje si však prídu aj milovníci slovenskej televíznej klasiky a najmenší diváci. „Veľká noc v réžii RTVS bude slávnostná a verím, že diváci a poslucháči budú mať v našej spoločnosti sviatky šťastné a požehnané,“ uviedol generálny riaditeľ RTVS Václav Mika.
„Som rád, že divákom môžeme ponúknuť aj tento rok klasický veľkonočný program, kde si určite nájdu svoje tí najmenší, ale aj skôr narodení diváci. Prinesieme celý rad rozprávok, ale aj náboženského obsahu, ktorý k týmto sviatkom patrí,“ dodal programový riaditeľ televíznej časti RTVS Tibor Búza.
Zdroj: red

