Cieľom kampane Demäpis je upevniť pozíciu produktovej rady bylinného likéru Demänovka na trhu a podčiarknuť jej prírodný charakter. „Demänovka je bylinný likér, ktorý si Slováci, ale aj zahraniční hostia často vychutnávajú počas turistiky. Jej zloženie je prírodné, príroda jej dáva názov. Aj preto sme sa rozhodli naďalej budovať toto prepojenie s prírodou a v kampani odhaliť skryté poklady a tajomstvá slovenskej prírody,“ hovorí Mária Miková brand manažérka značky Demänovka.
Na microsite demapis.sk budú návštevníci odhaľovať skryté tajomstvá slovenskej prírody a podelia sa o svoje rady a tipy prostredníctvom svojich odporúčaní. Kampaň sa zameriava na menej známe zaujímavosti, ku ktorým sa dá len ťažko dopátrať.
Kampaň je oddnes a potrvá 6 týždňov. Je zameraná prioritne na online aktivity a PR komunikáciu.
Vizitka kampane:
Agentúra: Heads
Creative director: Marko Kolar
Account Manager: Romana Lazarová
Copywriter: Vladimír Križan
Timing kampane: od 15.6.2016 v trvaní 6 týždňov
Media: Facebook, YouTube, Google GDN, POS, print, PR
https://www.youtube.com/watch?v=xAa3z3GCDBA&feature=youtu.be
Zdroj: red

