StoryEditor

Vznikla prvá agentúra na Youtuberov. Dohadzovať chce online celebrity

17.06.2016, 12:52
Volá sa The HIVE a okrem Slovenska je aj v Česku.

Nová agentúra The Hive sa chce špecializovať výhradne na "dodávanie" youtuberov do kampaní. Ak sa teda rozhodnete, že chcete svoj produkt predať cez youtuberov, The Hive sľubuje, že vám nájde toho správneho. 

S youtubermi síce na Slovensku spolupracujú viaceré skôr onlinovo orientované agentúry, no The Hive sa profiluje ako prvá špeciálne na to určená agentúra. Ich hlavná činnosť je, že youtubera vyberá podľa kritérií, ktoré vyplývajú z kampane a ďalej s ním pracujú - pripravia rámcový kontent, šíria ho a tiež mediálne nakupujú. Okrem samotných youtuberov tiež chcú "dohadzovať" aj online celebrity, o ktorých sú presvedčení, že majú silný social potenciál. Takými sú napríklad Laci Strike či Kristína Farkašová, s ktorými už agentúra spolupracovala. 

V agentúre ako partner vystupuje aj český youtuberista Tomáš Ali Zvelebil, ktorý má vlastnú televíznu show na českej stanici Prima Cool. 

Slovenskú pobočku The Hive vedie Mirka Labašová, ktorá riadila niekoľko integrovaných kampaní a pôsobila v TV Markíza, kde pracovala na projektoch ako Česko Slovenská Superstar, Hlas ČeskoSlovenska, Masterchef či Let‘s Dance.

V zahraničí sú agentúry špecializované na youtuberov bežnou praxou, napríklad new yorská agentúra Delmondo, ktorá "dohadzuje" Snapchat influencerov pre AT&T. Či sa podobná agentúra uživí u nás, uvidíme po čase. Podobná otázka vyvstala v čase boomu sociálnych sietí. V zahraničí špecializované agentúry fungujú bežne, u nás sa správa sociálnych sietí nakoniec rozdelila medzi digitálne agentúry a ich tím. 

Zdroj: eb.

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
11. júl 2025 14:22