StoryEditor

LOTE 2016: Mediálna udalosť roka 2015

22.03.2016, 13:40
Účastníci konferencie Living on the edge 2016 vybrali najdôležitejšiu mediálnu udalosť predchádzajúceho roka.

Mesačník Stratégie vybral 10 najdôležitejších mediálnych udalostí minulého roka, z ktorých účastníci konferencie LOTE 2016 hlasovaním určili TOP udalosť za rok 2015.

 

 

 

 

Účastníci konferencie si mohli vyberať z týchto 10 udalostí:

1. Denník N začal vychádzať v papierovej podobe.

2. Fenomén Horná Dolná, najúspešnejší seriál od čias Susedov.

3. Na scénu vstupuje Evita.

4. TV JOJ investuje do Pay TV biznisu - štartuje JOJ Cinema.

5. Penta zakladá vlastnú mediálku.

6. Viac povinnej hudby v rádiách.

7. Ringier vstúpil do oficiálnej spolupráce s Pentou.

8. Skončila sa spolupráca Europa 2 a Fun rádia. Jej reklamný priestor predáva Radio services.

9. Nova International oficiálne vstupuje na Slovensko.

10. Václav Mika, najvplyvnejšia osobnosť v mediálnom biznise.

 

Účastníci konferencie hlasovaním rozhodli, že top mediálnou udalosťou minulého roka bolo založenie Media and Digital Services, novej mediálnej agentúry Penty.

 

 

Mohlo by vás zaujímať aj:

LOTE 2016: Ktoré slovenské reklamy bánk sú úspešné
LOTE 2016: Fofola reklama. Slováci ju vidia inak ako Česi
LOTE 2016: Spíkri diskutujú o najaktuálnejších témach
LOTE 2016: Ako ovplyvňujú majitelia médií slobodu slova?

 

 

Zdroj: red

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. máj 2025 01:11