Mesačník Stratégie vybral 10 najdôležitejších mediálnych udalostí minulého roka, z ktorých účastníci konferencie LOTE 2016 hlasovaním určili TOP udalosť za rok 2015.
Účastníci konferencie si mohli vyberať z týchto 10 udalostí:
1. Denník N začal vychádzať v papierovej podobe.
2. Fenomén Horná Dolná, najúspešnejší seriál od čias Susedov.
3. Na scénu vstupuje Evita.
4. TV JOJ investuje do Pay TV biznisu - štartuje JOJ Cinema.
5. Penta zakladá vlastnú mediálku.
6. Viac povinnej hudby v rádiách.
7. Ringier vstúpil do oficiálnej spolupráce s Pentou.
8. Skončila sa spolupráca Europa 2 a Fun rádia. Jej reklamný priestor predáva Radio services.
9. Nova International oficiálne vstupuje na Slovensko.
10. Václav Mika, najvplyvnejšia osobnosť v mediálnom biznise.
Účastníci konferencie hlasovaním rozhodli, že top mediálnou udalosťou minulého roka bolo založenie Media and Digital Services, novej mediálnej agentúry Penty.
Mohlo by vás zaujímať aj:
LOTE 2016: Ktoré slovenské reklamy bánk sú úspešné
LOTE 2016: Fofola reklama. Slováci ju vidia inak ako Česi
LOTE 2016: Spíkri diskutujú o najaktuálnejších témach
LOTE 2016: Ako ovplyvňujú majitelia médií slobodu slova?
Zdroj: red