Komerčné televízie vedú medzi sebou zúrivý boj. Tentoraz o Perinbabu.
Právo vysielať populárnu rozprávku Juraja Jakubiska má už niekoľko rokov Markíza. A tak skoro sa to nezmení. Podľa najnovšej zmluvy so Slovenským filmovým ústavom bude mať na rozprávku práva až do roku 2024. To sa nepáči Jojke.
„Licencie sa predali bez vyhlásenia tendra, hlboko pod trhovú hodnotu a my sme boli z celého procesu vynechaní,“ sťažuje sa Marcel Grega, generálny riaditeľ JOJ Group. S jeho tvrdením však nesúhlasí hovorca rezortu kultúry Jozef Bednár, podľa ktorého bolo všetkým televíziám dopredu oznámené, že filmy sú k dispozícii.
„TV JOJ ponúkla v porovnaní s Markízou výrazne nižšiu sumu,“ vysvetľuje Bednár. Jojka tvrdí, že ponuku boli ochotní zvýšiť, neboli však prizvaní na rokovanie.
01 - Modified: 2021-06-25 17:06:16 - Feat.: - Title: Adam Valček odchádza zo SME. Ako bloger bude zarábať z príspevkov čitateľov
02 - Modified: 2021-01-02 20:18:02 - Feat.: - Title: Američan vzdal otázku za pol milióna dolárov. Nedokázal si poradiť s českým slovom
03 - Modified: 2020-11-27 10:11:51 - Feat.: - Title: Trump prvýkrát od volieb odpovedal na otázky a hneď prišlo k roztržke: Ste iba ľahká váha
04 - Modified: 2020-11-20 10:55:03 - Feat.: - Title: Šéf obchodu Markízy: Pandémia neoslabila dopyt po televízii. Markíza navyšuje ceny reklamy takmer o 9 percent
05 - Modified: 2020-11-06 20:55:12 - Feat.: - Title: Šéf Markízy: Verím, že nový majiteľ prinesie televízii nové príležitosti