Novú súťažno-zábavnú novinku Uhádni môj vek uviedla v úvode tohto týždňa televízia JOJ. Pre licencovanú šou vybrala osvedčeného moderátora Vladimíra Voštinára (Inkognito, Nové bývanie) a do úvodného dielu angažovala dvoch známych účinkujúcich: Marcela Forgáča a Milana "Juniora" Zimnýkovala. Relácia podľa informácií Stratégií nemala včera konkurenciu. So sledovanosťou 7,6% (čo je na letnú sezónu nadštandardnejší výkon) získala na trhu v čase vysielania šou v komerčnej cieľovej skupine pozíciu lídra s 23,8% sharom. Konkurenčná Markíza v tom čase vysielala Vo štvorici po Slovensku.
Ako Stratégie informovala televízia JOJ dodatočne, pre televíziu to bol včera (pondelok 15.8) najlepší celodenný share tohto leta. Taktiež sa včera stala v rámci obchodne dôležitej cieľovej skupiny trhovým lídrom v prime time s 8,9 % ratingom a 32,2 % podielom. Najviac slovenských divákov si včera pozrelo Najlepšie počasie, ktoré zaznamenalo 8,1 % rating v komerčnej cieľovej skupine. Noviny TV JOJ dosiahli 10,0 % sledovanosť v rámci univerzálneho publika.
Informácie o zaradení novinky Uhádni môj vek do vysielacej štruktúry TV JOJ prenikli do médií len nedávno.V súťažnou zábavnej šou hádajú dvojice súťažiacich vek cudzích ľudí. K správnej odpovedi ich majú doviesť rôzne nápovedy: napríklad pieseň, obrázok z roku, kedy sa hádaná osoba narodila. Dynamika súťaže je založená na tom, že pokiaľ súťažiaci neuhádnu presne vek, časť z finančnej výhry sa im vždy odráta. Základná suma začína na hranici 10 000 eur.
Spustenie relácie Uhádni môj vek ešte počas leta, sa dá vysvetliť aj tým, že si televízia postupne pripravuje divákov na jesennú sezónu. Televízia JOJ už avizuje aj štart jedného z jej highlightov jesennej štruktúry - zábavnej šou Česko Slovensko má talent. Na obrazovkách sa podľa upútavky objaví táto veľkolepá šou v nedeľu 4. septembra. Teda v čase, ktorý v jarnej sezóne patril fenoménu televízie Markíza Tvoja tvár znie povedome.