Najsledovanejšími víkendovými programami slovenských televízií boli prenosy z olympiády. Najviac divákov si pozrelo v nedeľu basketbal mužov - zápas Austrálie so Španielskom o tretie miesto. Dvojka RTVS dosiahla počas prenosu sledovanosť 9,3 % a podiel na trhu 33,7 % v komerčnej skupine divákov 12-54. Nedeľný prenos z horskej cyklistiky bol druhou najsledovanejšou víkendovou reláciou, pozrelo si ho 9 % divákov a Dvojka mala počas prenosu 32,2 % podiel na trhu.
Nedeľa 21.8: Najsledovanejšími reláciami v komerčných televíziách boli spravodajské relácie. Viacej divákov ich sledovalo na Markíze. Počasie dosiahlo rating 8,5 % a podiel 26,3 %, Televízne noviny 8,1 % a podiel 26,2 % a Športové noviny podiel 23,8 % v cieľovej skupine 12-54. TV Joj dosiahla so spravodajskými reláciami v nedeľu podiel od 19,4 do 21,7 % pri sledovanosti od 6,5 do 7,5 %.
V nedeľu podvečer sa viac darilo Markíze. Dobre vedieť! dosiahla sledovanosť 3,5 % a podiel 12,3 %. Nové bývanie na JOJke dosiahlo 2,9 % a podiel 10,4 %. Hurá do záhrady na Jednotke malo podiel necelých 6%.
V nedeľnom prime time si z filmovej ponuky televízií najviac divákov pozrelo akčný film Parker na Markíze (6,8 %) pri trhovom podiele 21,5 %. Triler Pád Bieleho domu na JOJke mal sledovanosť 5,7 % a podiel 18,1 % a oscarový film Kolja na Jednotke sledovalo 2,7 % divákov pri 7,7 % podiele. Z menších staniciach dosiahla na Doma Láska na karí 2,3 % a Terapia láskou na Pluske 1,8 %.
Sobota 20. 8..: Zo sobotňajších programov prekročili dvadsať percentný podiel na Markíze Ninja korytnačky s 22,3 % a spravodajské relácie, ktorých trhový podiel sa pohyboval od 22,5 do 24,1 %. Na TV Joj boli najsledovanejšími sobotňajšími reláciami Najlepšie počasie s 23,9 % a Noviny TV Joj, ktoré dosiahli 25,7 % podiel na trhu.
Na RTVS dosiahol najvyšší trhový podiel prenos v rýchlostnej kanoistike na Dvojke. Pri sledovanosti 2,7 % mala Dvojka počas prenosu 24 % podiel v cieľovej skupine 12-54. Živé vysielania z markízáckeho Dňa otvorených dverí dosiahli sledovanosť 2,3 % a podiel 20,5 %.
Piatok 19. 8.: V piatkovom access prime sa viac darilo Kolesu šťastia na Markíze so sledovanosťou 3,4 % a podiele takmer 23 %. Repríza kuchárskej šou Moja mama varí lepšie ako tvoja pozeralo len 1,5 % divákov pri podiele 10 %. Duel na Jednotke dosiahol 5-percentný trhový podiel v cieľovej skupine 12-54. Na Dvojke sledovalo najviac divákov chôdzu na 50 km, kde získal zlato Matej Tóth a olympijské štúdio. Prenos sledovalo 2,4 % divákov, Dvojka mala 21,1 % podiel na trhu.
Z programov v hlavnom vysielacom čase si najviac divákov pozrelo komédiu Andílek na nervy na Markíze. Dosiahla sledovanosť 5,8 % a podiel necelých 22 %. Triler Beštia na Jojke mal sledovanosť 4,4 % a podiel 16 %. Naj dedinka Slovenska na Jednotke mala sledovanosť 1,9 % a podiel necelých 7 % v cieľovej skupine divákov 12-54.


