Pred 60 rokmi, 26. augusta 1956, vyšlo prvé číslo nemeckého časopisu pre mladých Bravo. Pôvodne vychádzal magazín v náklade 64-tisíc kusov a do roku 1959 mal podtitul "časopis pre film a televíziu". Jeho fenomenálny úspech prišiel až v šesťdesiatych rokoch, kedy sa časopis preorientoval na populárnu hudbu.
Bravo vždy vedelo, ako prísť s niečím novým - či to už boli plagáty hviezd v životnej veľkosti, autogramy a nálepky hviezd, farebné fotoromány alebo čitateľské ceny OTTO pre najpopulárnejších umelcov. Najúspešnejším ťahom Brava však bolo bezpochyby angažovanie lekára a psychoterapeuta Martina Goldsteina alias Dr. Jochena Sommera, ktorý počas rokov vďaka svojej anonymnej poradenskej rubrike povýšil na hlavného nemeckého priekopníka osvety v oblasti dospievania a intímnych vzťahov mladých.
Priekopnícku rolu Bravo plnilo a plní i na poli hudby, filmu a nových módnych trendov. Politickým témam sa časopis nevenoval takmer nikdy. Postupom času sa Bravo rozšírilo za hranice Nemecka, najprv v originálnej verzii a neskôr i v jazykových mutáciách.
Obzvlášť populárne bolo svojho času v bývalých socialistických krajinách, najmä v Nemeckej demokratickej republike. Prvé československé Bravo sa objavilo v stánkoch 26. augusta 1991, posledné vlani.
V posledných rokoch zažíva Bravo výrazný pokles predaja, čo je spôsobené konkurenciou podobných časopisov, ale predovšetkým internetu a mobilných telefónov.