Najsledovanejším pondelkovým programom bola podľa očakávania Horná Dolná, hoci súčasná séria zatiaľ nedosahuje čísla predchádzajúcich. Prvá epizóda tejto série mala sledovanosť 15,5 percenta a podiel cez 43 percent. Druhá epizóda, ktorú odvysielala Markíza minulý pondelok, klesla na 12,8 percenta s podielom mierne cez 35 percent. Včerajšia, tretia premiérová epizóda, mala takmer rovnaké výsledky ako epizóda z minulého týždňa. Dosiahla rating 12,6 percent a podiel 35,2 percenta v cieľovej skupine 12-54.
Pôvodne mala Markíza namiesto Hornej Dolnej vysielať Svetový pohár v hokeji, na poslednú chvíľu však duel Česko - Tím Európy presunula na stanicu Dajto. Zápas mal sledovanosť 4,9 percenta a trhový podiel 19,4 percenta.
Keďže minulý týždeň nepotiahla Horná Dolná nasledujúci Ostrov, vrátila Markíza včera Kredenc späť do obvyklého slotu za Hornú Dolnú. Skeč šou to pomohlo a dosiahla sledovanosť 7,6 percenta a podiel 26,9 percenta. Ostrov dostal miesto v programovej štruktúre miesto až po Kredenci, neskorý vysielací čas priniesol šou mizernú sledovanosť 2,9 percenta pri podieli 16 percent.
TV Joj začína pondelňajší prime time po spravodajstve Inkognitom, ktoré dosiahlo identické výsledky ako minulý týždeň. Následne vysielaní Návštevníci sa však kvôli programovej zmene na Markíze stretli s Kredencom, čo výrazne znížilo ich sledovanosť. Dosiahli podpriemernú sledovanosť 1,5 percenta pri podieli necelých 7 percent. Pritom minulý týždeň dokázali voči Ostrovu dosiahnuť 5,1 percenta a podiel 14,3 percenta.
Ratingy hlavných spravodajských relácií sa v obidvoch komerčných televíziách hýbali pod 8 percentami. Markíza dosiahla 7,8 percenta a podiel 27,2 percenta. Noviny TV Joj si pripísali 7,6 percenta a podiel 24,1 percenta.
V access time dosiahlo Koleso šťastia na Markíze 3,9 percenta a podiel 18,4. Moja mama varí lepšie ako tvoja dosiahla 3,8 percenta a podiel 18,8 percenta.
Menším staniciach sa darí v prime time. Vymenené životy na Doma dosiahli sledovanosť 2,6 percenta a podiel 9 percent. Na Pluske mali Profesionáli 2,7 percenta a podiel 8,6 percenta.
Všetky údaje sú uvádzané v cieľovej skupine divákov 12-54.