Kvalifikáciu na MS 2018 zápas Slovensko - Škótsko priniesla na svojich obrazovkách RTVS v utorok v hlavnom vysielacom čase. Komerčné stanice v tom čase vysielali zábavnú šou Dobré vedieť! (Markíza) a rodinný seriál Naši (TV JOJ). V tejto zostave dosiahla prvenstvo v podiele na trhu Jednotka s 26,7 percentami. Futbalový zápas získal pre televíziu 7,8 percentný rating.
Dvojkou vo vysielaní v nespravodajských reláciách, čo sa týka podielu na trhu, sa stala zábavná šou Dobré vedieť! televízie Markíza - 21,5 percent. Televízii ale doniesla najvyšší podiel ratingov - 7,9 percent.
Zaujímavé čísla priniesol utorok JOJ-ke. Jej kuchárska šou Moja mama varí lepšie ako tvoja vysielaná v podvečernom čase len o málo predbehla seriál Naši v hlavnom vysielacom čase. Moja mama mala 5,5 percentnú sledovanosť a 21,9 percentný share, Naši - 5,3 percentnú sledovanosť a 14,1 percentný podiel. Zdá sa, že cieľová skupina futbalu je viac totožná s cieľovou skupinou seriálu Naši ako v prípade súťaže Dobré vedieť!.