TASR
StoryEditor

Sledovanosť v utorok: Futbal na Jednotke s najväčším podielom na trhu

12.10.2016, 11:39
Autor:
(pš)(pš)
Na Markíze najsledovanejšie Dobré vedieť!. Moja mama predčila seriál Naši

Kvalifikáciu na MS 2018 zápas Slovensko - Škótsko priniesla na svojich obrazovkách RTVS v utorok v hlavnom vysielacom čase. Komerčné stanice v tom čase vysielali zábavnú šou Dobré vedieť! (Markíza) a rodinný seriál Naši (TV JOJ). V tejto zostave dosiahla prvenstvo v podiele na trhu Jednotka s 26,7 percentami. Futbalový zápas získal pre televíziu  7,8 percentný rating.

Dvojkou vo vysielaní v nespravodajských reláciách, čo sa týka podielu na trhu, sa stala zábavná šou Dobré vedieť! televízie Markíza - 21,5 percent. Televízii ale doniesla najvyšší podiel ratingov - 7,9 percent.

Zaujímavé čísla priniesol utorok JOJ-ke. Jej kuchárska šou Moja mama varí lepšie ako tvoja vysielaná v podvečernom čase len o málo predbehla seriál Naši v hlavnom vysielacom čase. Moja mama mala 5,5 percentnú sledovanosť a 21,9 percentný share, Naši - 5,3 percentnú sledovanosť a 14,1 percentný podiel. Zdá sa, že cieľová skupina futbalu je viac totožná s cieľovou skupinou seriálu Naši ako v prípade súťaže Dobré vedieť!.

01 - Modified: 2022-05-13 06:49:24 - Feat.: - Title: Televízny apríl: Prime time ťahali Druhá šanca, Nemocnica a Let‘s Dance 02 - Modified: 2022-05-05 05:56:29 - Feat.: - Title: Druhá šanca sa s divákmi rozlúčila. Finále sledovalo takmer 600-tisíc divákov 03 - Modified: 2022-05-04 06:58:36 - Feat.: - Title: Druhá šanca čoskoro skončí. Pokračovať bude už na jeseň 04 - Modified: 2022-04-12 08:44:15 - Feat.: - Title: Týždenná sledovanosť: Let's Dance láme rekordy, vystrelilo Na telo s Ficom 05 - Modified: 2022-04-06 10:30:51 - Feat.: - Title: Televízny marec: Druhá šanca prekonala aj spravodajstvo. Ako sa darilo jarným novinkám?
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
12. júl 2025 11:48