Chart show s moderátorkou a Adelou Banášovou a jej hosťami prináša rebríčky tých najlepších hudobných hitov. Každé vydanie relácie má inú tému, nechýbali rockové, svadobné hity, pesničky, pri ktorých sme sa nasmiali, ale ja tie, pri ktorých sme sa zamilovali. Hudobná šou vychádza z formátu Die ultimative Chartshow, ktorý vysiela od roku 2003 RTL. Licencia patrí spoločnosti i&u TV populárneho moderátora Günthera Jaucha.TV Markíza
StoryEditor

Chart Show sa návrat na obrazovky vydaril. Šou porazila kriminálku Za sklom

13.10.2016, 15:13
Autor:
hrnhrn
Premiérová časť hudobnej šou bola najsledovanejším programom dňa.

Stredajšie večery na obrazovkách Markízy patria od 12. októbra novým častiam hudobno-zábavnej šou Chart Show. Hneď prvé včerajšie vydanie sa stalo najsledovanejším programom dňa. V obchodne relevantnej cieľovej skupine 12-54 získala šou trhový podiel 28,1 percenta a sledovanosť 9,3 percenta, pozrelo si ju 464-tisíc divákov starších než 12 rokov.

Prvé vydanie bolo venované najväčším hitom 70-tych rokov. V úlohe glosátorov sa predstavili najznámejšia televízna svokra Gizka Oňová, herec a spevák Filip Tůma a módny návrhár Fero Mikloško. Budúcu stredu budú  moderátorke Adele Banášovej sekundovať Zuzana Smatanová, Mário "Kuly" Kollár a Matej "Sajfa" Cifra.

Chart Show odobrala divákov kriminálke Za sklom, ktorú vysiela v rovnakom čase TV Joj. Včerajšia tretia časť kriminálneho seriálu dosiahla sledovanosť 7 percent a podiel 19,4 percenta. Oproti prvej časti je to pokles podielu o 3 percentuálne body.

V access prime sa viac darilo kuchárskej šou Moja mama varí lepšie ako tvoja, ktorú vysiela TV Joj. Dosiahla sledovanosť 4,8 percenta a podiel 21,1 percenta. Seriál Búrlivé víno, ktorý v rovnakom čase vysiela TV Markíza, mal sledovanosť 4,2 percenta a podiel 18,2 percenta.

Sledovanosť hlavných spravodajských relácií bola pomerne vyrovnaná. Televízne noviny na Markíze dosiahli podiel 25,9 percenta, čo bolo o 0,7 bodu viac než mali Noviny TV Joj, tie však mali o 0,3 bodu vyšší rating, dosiahli 8,2 percenta. V počasí mala mierne navrch Markíza, kde Počasie dosiahlo 8,9 % / 26,6%, kým Najlepšie počasie TV Joj dosiahlo 8,8 % / 24,3 %.

Z menších staníc dosiahli najvyššie trhové podiely romantické seriály na Doma. Velvet dosiahol 10,8 percenta a Vymenené životy 9,3 percenta v cieľovej skupine 12-54.

01 - Modified: 2022-05-13 06:49:24 - Feat.: - Title: Televízny apríl: Prime time ťahali Druhá šanca, Nemocnica a Let‘s Dance 02 - Modified: 2022-05-05 05:56:29 - Feat.: - Title: Druhá šanca sa s divákmi rozlúčila. Finále sledovalo takmer 600-tisíc divákov 03 - Modified: 2022-05-04 06:58:36 - Feat.: - Title: Druhá šanca čoskoro skončí. Pokračovať bude už na jeseň 04 - Modified: 2022-04-12 08:44:15 - Feat.: - Title: Týždenná sledovanosť: Let's Dance láme rekordy, vystrelilo Na telo s Ficom 05 - Modified: 2022-04-06 10:30:51 - Feat.: - Title: Televízny marec: Druhá šanca prekonala aj spravodajstvo. Ako sa darilo jarným novinkám?
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. jún 2025 21:52