Stredajšie večery na obrazovkách Markízy patria od 12. októbra novým častiam hudobno-zábavnej šou Chart Show. Hneď prvé včerajšie vydanie sa stalo najsledovanejším programom dňa. V obchodne relevantnej cieľovej skupine 12-54 získala šou trhový podiel 28,1 percenta a sledovanosť 9,3 percenta, pozrelo si ju 464-tisíc divákov starších než 12 rokov.
Prvé vydanie bolo venované najväčším hitom 70-tych rokov. V úlohe glosátorov sa predstavili najznámejšia televízna svokra Gizka Oňová, herec a spevák Filip Tůma a módny návrhár Fero Mikloško. Budúcu stredu budú moderátorke Adele Banášovej sekundovať Zuzana Smatanová, Mário "Kuly" Kollár a Matej "Sajfa" Cifra.
Chart Show odobrala divákov kriminálke Za sklom, ktorú vysiela v rovnakom čase TV Joj. Včerajšia tretia časť kriminálneho seriálu dosiahla sledovanosť 7 percent a podiel 19,4 percenta. Oproti prvej časti je to pokles podielu o 3 percentuálne body.
V access prime sa viac darilo kuchárskej šou Moja mama varí lepšie ako tvoja, ktorú vysiela TV Joj. Dosiahla sledovanosť 4,8 percenta a podiel 21,1 percenta. Seriál Búrlivé víno, ktorý v rovnakom čase vysiela TV Markíza, mal sledovanosť 4,2 percenta a podiel 18,2 percenta.
Sledovanosť hlavných spravodajských relácií bola pomerne vyrovnaná. Televízne noviny na Markíze dosiahli podiel 25,9 percenta, čo bolo o 0,7 bodu viac než mali Noviny TV Joj, tie však mali o 0,3 bodu vyšší rating, dosiahli 8,2 percenta. V počasí mala mierne navrch Markíza, kde Počasie dosiahlo 8,9 % / 26,6%, kým Najlepšie počasie TV Joj dosiahlo 8,8 % / 24,3 %.
Z menších staníc dosiahli najvyššie trhové podiely romantické seriály na Doma. Velvet dosiahol 10,8 percenta a Vymenené životy 9,3 percenta v cieľovej skupine 12-54.