StoryEditor

V Česku budú merať sledovanosť televízie aj v online

15.11.2016, 07:47
Autor:
(pš)(pš)
Tender na meranie vyhrala agentúra Nielsen Admosphere.

Asociácia televíznych organizácií (ATO) v Česku uzavrela zmluvu so spoločnosťou Nielsen Admosphere na crossplatformové elektronické meranie sledovanosti a konzumáciu obsahu na roky 2018 - 2022. Píše o tom český portál mediaguru.cz. 

Portál ďalej píše, že projekt obsahuje elektronické meranie klasického živého aj odloženého televízneho vysielania, v prepojení s dátami o sledovanosti videí na internete. Merané budú všetky koncové zariadenia pre prehrávanie video obsahu, ako je TV vrátane chytrej televízie, PC, tabletyov, mobilov, aplikácií, HbbTV.

Dáta budú doplňované o výstupy z ďalších výskumov, o sledovanosť v reálnom čase (real time dáta) a ďalšie doplnkové merania. Do tendra sa prihlásil jediný uchádzač, a síce súčasný realizátor -  Nielsen Admosphere. 

01 - Modified: 2025-11-26 07:07:17 - Feat.: - Title: Sľub vystrelil na absolútny rekord jesene, večer zabrala Metóda Markovič: Hojer 02 - Modified: 2025-10-16 20:44:41 - Feat.: - Title: Dunaj sa otriasa v základoch. Lukáš požiadal Adelu o ruku a Astrid zviedla Waltera 03 - Modified: 2025-09-03 15:17:52 - Feat.: - Title: Dunaj sa vrátil po letnej prestávke znovu ako neohrozený kráľ televíznych obrazoviek 04 - Modified: 2025-09-02 12:52:57 - Feat.: - Title: Začala sa horúca televízna jeseň. Ako dopadol dlhoočakávaný súboj o prime-time medzi Rančom a novinkou V zovretí? 05 - Modified: 2025-09-01 10:09:48 - Feat.: - Title: Prvý súboj jesene je tu. Priklonia sa diváci viac k Ranču alebo k novinke V zovretí?
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. december 2025 02:27