Tender na meranie vyhrala agentúra Nielsen Admosphere.
Asociácia televíznych organizácií (ATO) v Česku uzavrela zmluvu so spoločnosťou Nielsen Admosphere na crossplatformové elektronické meranie sledovanosti a konzumáciu obsahu na roky 2018 - 2022. Píše o tom český portál mediaguru.cz.
Portál ďalej píše, že projekt obsahuje elektronické meranie klasického živého aj odloženého televízneho vysielania, v prepojení s dátami o sledovanosti videí na internete. Merané budú všetky koncové zariadenia pre prehrávanie video obsahu, ako je TV vrátane chytrej televízie, PC, tabletyov, mobilov, aplikácií, HbbTV.
Dáta budú doplňované o výstupy z ďalších výskumov, o sledovanosť v reálnom čase (real time dáta) a ďalšie doplnkové merania. Do tendra sa prihlásil jediný uchádzač, a síce súčasný realizátor - Nielsen Admosphere.
01 - Modified: 2025-11-26 07:07:17 - Feat.: - Title: Sľub vystrelil na absolútny rekord jesene, večer zabrala Metóda Markovič: Hojer
02 - Modified: 2025-10-16 20:44:41 - Feat.: - Title: Dunaj sa otriasa v základoch. Lukáš požiadal Adelu o ruku a Astrid zviedla Waltera
03 - Modified: 2025-09-03 15:17:52 - Feat.: - Title: Dunaj sa vrátil po letnej prestávke znovu ako neohrozený kráľ televíznych obrazoviek
04 - Modified: 2025-09-02 12:52:57 - Feat.: - Title: Začala sa horúca televízna jeseň. Ako dopadol dlhoočakávaný súboj o prime-time medzi Rančom a novinkou V zovretí?
05 - Modified: 2025-09-01 10:09:48 - Feat.: - Title: Prvý súboj jesene je tu. Priklonia sa diváci viac k Ranču alebo k novinke V zovretí?