StoryEditor

V Česku budú merať sledovanosť televízie aj v online

15.11.2016, 07:47
Autor:
(pš)(pš)
Tender na meranie vyhrala agentúra Nielsen Admosphere.

Asociácia televíznych organizácií (ATO) v Česku uzavrela zmluvu so spoločnosťou Nielsen Admosphere na crossplatformové elektronické meranie sledovanosti a konzumáciu obsahu na roky 2018 - 2022. Píše o tom český portál mediaguru.cz. 

Portál ďalej píše, že projekt obsahuje elektronické meranie klasického živého aj odloženého televízneho vysielania, v prepojení s dátami o sledovanosti videí na internete. Merané budú všetky koncové zariadenia pre prehrávanie video obsahu, ako je TV vrátane chytrej televízie, PC, tabletyov, mobilov, aplikácií, HbbTV.

Dáta budú doplňované o výstupy z ďalších výskumov, o sledovanosť v reálnom čase (real time dáta) a ďalšie doplnkové merania. Do tendra sa prihlásil jediný uchádzač, a síce súčasný realizátor -  Nielsen Admosphere. 

01 - Modified: 2022-05-13 06:49:24 - Feat.: - Title: Televízny apríl: Prime time ťahali Druhá šanca, Nemocnica a Let‘s Dance 02 - Modified: 2022-05-05 05:56:29 - Feat.: - Title: Druhá šanca sa s divákmi rozlúčila. Finále sledovalo takmer 600-tisíc divákov 03 - Modified: 2022-05-04 06:58:36 - Feat.: - Title: Druhá šanca čoskoro skončí. Pokračovať bude už na jeseň 04 - Modified: 2022-04-12 08:44:15 - Feat.: - Title: Týždenná sledovanosť: Let's Dance láme rekordy, vystrelilo Na telo s Ficom 05 - Modified: 2022-04-06 10:30:51 - Feat.: - Title: Televízny marec: Druhá šanca prekonala aj spravodajstvo. Ako sa darilo jarným novinkám?
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. máj 2025 22:53