StoryEditor

Ringier Axel Springer spúšťa portál pre mladých. V Srbsku

16.11.2016, 15:15
Autor:
TSTS
V nadväznosti na úspech v Poľsku a na Slovensku bude značka NOIZZ uvedená na srbský trh.

Od 16. novembra 2016 bude NOIZZ, web zameraný na generáciu takzvaných mileniálov, spustený na srbskom trhu. Portál bol najskôr uvedený v Poľsku v novembri 2015 a za ním nasledovalo Slovensko v júli 2016.

NOIZZ cieli na užívateľov, ktorí patria ku generácii mileniálov, čiže generácii, ktorá vyrástla v digitálne prepojenom svete, prijíma správy a zábavu predovšetkým na mobilných zariadeniach a ktorá je aktívna na sociálnych sieťach.

NOIZZ bude pre svojich užívateľov pokrývať širokú škálu noviniek a reportáží v rôznych formátoch, pričom na distribúciu tohto obsahu bude využívať predovšetkým sociálne médiá. Portál ponúkne rôznorodý obsah od zábavy, životného štýlu, celebrít, nočného života, kultúry, spoločnosti, športu až po jedlo, cestovanie a vedu.

Mladá redakcia, mladé publikum

Súčasťou projektu budú aj rôzne podujatia, ako napríklad párty pod názvom Make some NOIZZ. Prvá sa bude konať 29. novembra 2016 v Belehrade a zúčastnia sa na nej aj viacerí známi srbskí umelci.

Redakčný tým z veľkej časti tvoria práve príslušníci generácie mileniálov - konkrétne ide o 11 ľudí z redakcie. Šéfredaktorom srbského vydania je programový riaditeľ a spoluzakladateľ Digital Communications Institute Boris Trivan.

"Koncept NOIZZ je určený pre mestského človeka vo veku medzi 16 a 35 rokov. Na Noizz.rs ponúkneme relevantné správy a stanoviská, pričom zároveň budeme publikovať zábavný a užitočný obsah pre našu cieľovú skupinu. Podporovaní online influencermi a bloggermi budeme usilovať o zasiahnutie publika virálnou cestou," hovorí Jovan Protić, Digital Publishing Director Ringier Axel Springer Media AG. 

Najväčší mediálny dom

Ringier Axel Springer Slovakia je najväčší multimediálny vydavateľský dom na Slovensku. Drvivá väčšina online portfólia si dlhodobo udržuje pozíciu najnavštevovanejších slovenských internetových portálov, ktoré sú jednotkami vo svojich segmentoch. Do portfólia spoločnosti spadajú značky ako Nový Čas, jeho online verzia Čas.sk a ďalšie významné produkty ako Azet.sk a Aktuality.sk.

Po spojení s Azet.sk ktoré nastalo 1. júna 2016, sa RAS SK stal najväčším prevádzkovateľom internetového obsahu na Slovensku.

RAS SK zamestnáva viac ako 800 ľudí v Bratislave a v Žiline a je súčasťou švajčiarsko-­nemeckej vydavateľskej skupiny Ringier Axel Springer Media AG, ktorá je vedúcou integrovanou multimediálnou korporáciou v strednej a východnej Európe.

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. december 2025 04:09