TV JOJ
StoryEditor

Víkendová sledovanosť: Rozborilovo Siedme nebo je najsledovanejším programom nielen víkendu, ale aj celého týždňa

13.12.2016, 12:02
Autor:
hrnhrn
TV Joj dosiahla v nedeľu už druhý týždeň po sebe najvyšší trhový podiel v prime-time.

Piatok 9. 12. 2016:

Najsledovanejším programom sa stali Noviny TV Joj, ktoré s 8,4 % ratingom a 27,6 % podielom porazili aj Milujem Slovensko na Jednotke. Zábavná šou dosiahla sledovanosť 8,3 % a podiel 24,7 %, čím jej patrí druhá priečka v piatkovom rebríčku.

Ďalšie priečky v prvej desiatke obsadili spravodajské relácie. Počasie na Markíze zaznamenalo sledovanosť 7,4 % a podiel 24 %. Nasledujú Krimi na Joj (7,1 / 25,6 %) a Televízne noviny Markízy (6,7 / 23,2 %).

Na menších staniciach dosiahli sledovanosť 2 percentá a viac film Rande na Vianoce na Doma (2,3 / 7,2 %) a Profesionáli na stanici Plus (2 / 6,4 %).

Sobota 10. 12. 2016:

Najviac divákov pri obrazovkách si pozrelo Počasie na Markíze, ktoré sa s 8,9 % ratingom a 26,4 % podielom stalo najsledovanejším programom dňa. O desatinu boda menšiu sledovanosť a podiel 25,7 % dosiahol akčný sci-fi film Strážcovia Galaxie na TV Joj.

Ďalšie priečky patria opäť spravodajským reláciám. Televízne noviny na Markíze zaznamenali sledovanosť 8,2 % a podiel 25,8 %, čím porazili Noviny TV Joj. Tie dosiahli rating 7,9 % a podiel 23,9 %.

Na menších staniciach si najviac divákov pozrelo akčný triler Cudzinec na Dajto (3 / 8,3 %) a romatický film Láska pod stromček na Doma (2,9 / 7,9 %).

Nedeľa 12. 12. 2016:

Vďaka rodinnej šou Vila Rozborila sa TV Joj stala v prime-time už druhý týždeň po sebe najsledovanejšou televíziou na Slovensku. V Siedmom nebi dosiahla sledovanosť 10,7 % a trhový podiel 29 %. Relácia sa stala aj najsledovanejším programom celého týždňa.

Televízia Joj priniesla reláciu V siedmom nebi na obrazovky v septembri 2014. Prvú časť si v cieľovej skupine 12-54 pozrelo 351-tisíc divákov, dosiahla sledovanosť 10,8 % a podiel 28,2 %. Pre TV Joj je to nadpriemer, jej výkony bývajú celodenne pod dvadsiatkou a v prime-time sa pohybujú okolo dvadsiatky. 

​Rozborilova šou potiahla aj predchádzajúce spravodajské relácie a TV Joj tak obsadila prvé tri priečky najsledovanejších programov dňa. Na druhom mieste sa umiestnilo Najlepšie počasie, ktoré dosiahlo sledovanosť 10,2 % a podiel 25,4 %. Novinám TV Joj so sledovanosťou 10,1 % a podielom 26,8% patrí tretia priečka.

Na Markíze boli najsledovanejšími reláciami dňa Televízne noviny (9,3 / a 25,6 %), Počasie (8,8 / 22,7 %) a Šport (7,3 / 18,5 %).

Na menších staniciach si najviac divákov pozrelo Svetový pohár v slalome žien na Dvojke (2,8 / 11,15 %), romantické Vianoce na inzerát (3,1 / 7,7 %) a Zlaté Vianoce 3 (2,1 / 7,5 %) na Doma.

Poznámka: Všetky údaje uvádzame v komerčnej cieľovej skupine divákov 12-54. Zdroj údajov: PMT/TNS Slovakia.

01 - Modified: 2022-05-13 06:49:24 - Feat.: - Title: Televízny apríl: Prime time ťahali Druhá šanca, Nemocnica a Let‘s Dance 02 - Modified: 2022-05-05 05:56:29 - Feat.: - Title: Druhá šanca sa s divákmi rozlúčila. Finále sledovalo takmer 600-tisíc divákov 03 - Modified: 2022-05-04 06:58:36 - Feat.: - Title: Druhá šanca čoskoro skončí. Pokračovať bude už na jeseň 04 - Modified: 2022-04-12 08:44:15 - Feat.: - Title: Týždenná sledovanosť: Let's Dance láme rekordy, vystrelilo Na telo s Ficom 05 - Modified: 2022-04-06 10:30:51 - Feat.: - Title: Televízny marec: Druhá šanca prekonala aj spravodajstvo. Ako sa darilo jarným novinkám?
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. jún 2025 21:04