Vilo Rozboril v šou V siedmom nebi. Foto: TV JojTV Joj
StoryEditor

Rozboril a jeho Siedme nebo ovládli adventné nedele (víkendová sledovanosť)

19.12.2016, 11:59
Autor:
hrnhrn
Vďaka emotívnej šou je Joj už tretí týždeň po sebe lídrom nedeľného prime-time.

PIATOK 16. 12.:

Zábavná šou Milujem Slovensko bola (už štandardným) lídrom piatkového prime-time. Sledovalo ho takmer 10 % divákov a Jednotka dosiahla podiel 29,4 % v komerčnej cieľovej skupine divákov 12-54. Hlavný večerný program komerčných televízií úplne prepadol. Markíza zaradila do programu film 96 hodín: Odplata, ktorý zaznamenal len 4,1 % sledovanosť a podiel 13 %, prekonalo ho aj  Búrlivé víno v access prime so sledovanosťou 4,7 % a podieli takmer 20 %. Večer na TV Joj patril Pirátom Karibiku: V neznámych vodách, pozrelo si ho len 3,5 % divákov pri podieli 12,7 %.

V rebríčku najsledovanejších piatkových relácií sa okrem Milujem Slovensko umiestnili len spravodajské relácie. Noviny TV Joj v piatok so sledovanosťou 7,7 % a podielom 26,4 % porazili Televízne noviny na Markíze. Tie so pripísali rating 6,6 % a podiel 23 %.

SOBOTA 17. 12.:

V sobotu sa najviac darilo spravodajským reláciám na Markíze, ktoré boli najsledovanejšími programami dňa. Televízne noviny dosiahli sledovanosť 9,5 % a vysoký podiel 31,5 %, Počasie 9,4 % a 29,6 % a Športové noviny 8 % a 24,5 %.

Ďalším najsledovanejším programom bol Shrek: Zvonec a koniec, ktorý odvysielala Markíza podvečer. So sledovanosťou 7,9 % a podielom takmer 31 % prekonal Shrek aj dobrodružný film Snehulienka a lovec, ktorý Markíza uviedla v prime time. Ten dosiahol sledovanosť 7 % a podiel necelých 22 %.

Verejnoprávna Jednotka odvysielala v prime time charitatívny galavečer Hodina deťom, ktorý však zaznamenal sledovanosť len 2,4 % a podiel 7,1 % v komerčnej cieľovej skupine divákov 12-54.

NEDEĽA 18.12.:

Od druhého adventného víkendu patrí nedeľný prime time v TV Joj Rozborilovej emotívnej šou. Tretie vydanie relácie V siedmom nebi opäť rástlo a dosiahlo sledovanosť 11,1 % a podiel 30,8 %. Šou sa stala aj najsledovanejším programom celého týždňa v komerčnej cieľovej skupine divákov, pozrelo si ju cez 720-tisíc divákov starších než 12 rokov. Joj je tak už tretí týždeň po sebe nedeľným lídrom v prime-time, prekonalo aj svoj rekord z uplynulého víkendu.JOJ Group aj samotná TV JOJ dosiahli včera svoje najlepšie výkony v hlavnom vysielacom čase v CS 12+ od začiatku roka 2016.

V Siedmom nebi potiahlo aj hlavné spravodajské relácie. Noviny TV Joj aj Najlepšie počasie zaznamenali sledovanosť 10,5 %, trhový podiel sa hýbal okolo 28 %. Televízne noviny na Markíze dosiahli rating 9,5 % a podiel necelých 27 %, hlavný večerný film Jack Reacher zaznamenal 6,6 % a podiel cez 19 %.

01 - Modified: 2022-05-13 06:49:24 - Feat.: - Title: Televízny apríl: Prime time ťahali Druhá šanca, Nemocnica a Let‘s Dance 02 - Modified: 2022-05-05 05:56:29 - Feat.: - Title: Druhá šanca sa s divákmi rozlúčila. Finále sledovalo takmer 600-tisíc divákov 03 - Modified: 2022-05-04 06:58:36 - Feat.: - Title: Druhá šanca čoskoro skončí. Pokračovať bude už na jeseň 04 - Modified: 2022-04-12 08:44:15 - Feat.: - Title: Týždenná sledovanosť: Let's Dance láme rekordy, vystrelilo Na telo s Ficom 05 - Modified: 2022-04-06 10:30:51 - Feat.: - Title: Televízny marec: Druhá šanca prekonala aj spravodajstvo. Ako sa darilo jarným novinkám?
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
13. júl 2025 01:15