„Podieľať sa na tvorbe obsahu webu zameraného a web a marketing je výzva, ktorú rád prijmem. Verím v potenciál Stratégií v online a chcem takto pomôcť upevniť ich pozíciu na online trhu,“ hovorí Denis Schvarcz, ktorý už v minulosti vo vydavateľstve, pod ktoré titul spadá, pôsobil.
„Kvalitných ľudí nikdy nie je dosť, a preto som rada, že Denis Schvarcz prijal ponuku, aby sa stal šéfeditorom nášho portálu Strategie.sk. Tím Stratégií bude aj vďaka Denisovi Schvarzovi plniť vízie mediálneho domu,“ opisuje ďalšie kroky šéfredaktorka Stratégií Petra Ševčíková.
Po odchode z pozície marketingového riaditeľa v Mafra Slovakia sa Denis Schvarcz venoval rozvoju aktivít športového webu TakUrčitee.sk. Tie na jeseň vyvrcholili úspešnou akvizíciou portálu Tenisovýsvet.sk.