TV Markíza
StoryEditor

Novinky Markízy odštartovali vlažne, diváci uprednostnili Inkognito na JOJ

07.02.2017, 09:36
Autor:
hrnhrn
Avizované novinky Divoký Zapadákov a Kávomat nedosiahli ratingy premiér iných seriálov.

Televízia Markíza uviedla v prvý februárový pondelok na obrazovky avizované novinky - Divoký Zapadákov a Kávomat - Miestny úrad Hodrušany. Skečšou sa už objavila na Markíze ešte minulý rok začiatkom júna.

Nový komediálny seriál Divoký Zapadákov zaradila Markíza do slotu, ktorý patril v pondelkovej programovej štruktúre Hornej Dolnej. Úvodná časť dosiahla sledovanosť 7,3 percenta a podiel necelých 20 percent v komerčnej cieľovej skupine divákov 12-54. V porovnaní so štartmi iných seriálov je to však slabší výsledok.

Premiérová epizóda štvrtej série Hornej Dolnej s názvom Stratení dosiahla sledovanosť 15,5 percenta a trhový podiel 43,3 percenta. Stala sa aj najsledovanejším programom dňa, a to v oboch cieľových skupinách divákov. Prvá epizóda Atletiko Cvernofka s názvom Tajná zbraň zaznamenala sledovanosť 10,4 percenta a trhový podiel 37,8 %.

Premiéru kriminálky Za sklom si pozrelo 8,4 percenta divákov a dosiahla podiel 24,5 percenta, rodinný seriál Naši odštartoval so sledovanosťou 14,4 percenta a podielom 35,7 percenta, resp. 36,8 percenta (dva diely po sebe). Najväčší úspech v tomto roku dosiahol štart komediálneho seriálu Prázdniny, ktorý uviedla JOJ na obrazovky 18. januára. Prvá epizóda dosiahla sledovanosť takmer 14 percent a podiel cez 38 percent. Ďalšie časti zaznamenali 13,1 a 11 percentnú sledovanosť a podiely 35,2, resp. 29 percent.

Markíza sa v tomto roku zatiaľ nedokázala dostať so žiadnou nespravodajskou reláciou cez 9 percentnú sledovanosť. Najlepší rating zaznamenalo Počasie z 29. januára, ktoré malo 11,9 percentnú sledovanosťou a podiel cez 27 percent.

Po Divokom Zapadákove dostal priestor na obrazovkách Markízy Kredenc. V júni, keď mala Markíza podobnú skladbu vysielania (Horná Dolná, Kredenc, Kávomat), sa stal Kredenc druhým najsledovanejším programom dňa so sledovanosťou 8,6 percenta a podielom takmer 30 percent v cieľovej skupine 12-54. Včera zaznamenal Kredenc podiel necelých 16 percent.

Novinka Kávomat - Miestny úrad Hodrušany dosiahla podiel 13,5 percenta, pri odvysielaní pilotného dielu na začiatku júna si však pripísala sledovanosť 6,8 percenta a podielom 29,6 percenta v cieľovej skupine 12-54.

Televízia JOJ včera odvysielala dva diely Inkognita za sebou. Prvé (premiérové) vydanie si pozrelo 9,7 percenta divákov pri podieli takmer 27 percent. Rovnaký podiel dosiahol aj druhý (reprízový) diel. Relácia sa stala najsledovanejšou nespravodajskou reláciou dňa a dosiahla svoj nový rekord.

V hlavných spravodajských reláciách dominovala JOJ. V univerzálnej cieľovej skupine zaznamenali Noviny podiel takmer 32 percent a Najlepšie počasie necelých 29 percent. Počasie a Televízne noviny na Markíze dosiahli takmer identický podiel necelých 24 percent.

01 - Modified: 2022-05-13 06:49:24 - Feat.: - Title: Televízny apríl: Prime time ťahali Druhá šanca, Nemocnica a Let‘s Dance 02 - Modified: 2022-05-05 05:56:29 - Feat.: - Title: Druhá šanca sa s divákmi rozlúčila. Finále sledovalo takmer 600-tisíc divákov 03 - Modified: 2022-05-04 06:58:36 - Feat.: - Title: Druhá šanca čoskoro skončí. Pokračovať bude už na jeseň 04 - Modified: 2022-04-12 08:44:15 - Feat.: - Title: Týždenná sledovanosť: Let's Dance láme rekordy, vystrelilo Na telo s Ficom 05 - Modified: 2022-04-06 10:30:51 - Feat.: - Title: Televízny marec: Druhá šanca prekonala aj spravodajstvo. Ako sa darilo jarným novinkám?
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. jún 2025 05:35