Televízia Markíza zaradila od 6. februára do pondelkového prime time trojicu komediálnych seriálov - nový seriál Divoký Zapadákov, premiérové časti kredenca a Kávomat - Miestny úrad Hodrušany. Divákov však humor v seriáli neoslovil a Divoký Zapadákov ani Kávomat nedosiahli ratingy premiér iných seriálov.
Prvá časť Divokého Zapadákova dosiahla sledovanosť len 7,3 percenta a podiel necelých 20 percent, sledovanosť včerajšej druhej časti však klesla na 5 percent a podiel necelých 14 percent. Vyšší výkon dosiahla aj podvečerná kuchárska šou Moja mama varí lepšie ako tvoja na JOJ, ktorá mala sledovanosť 5,2 percenta a podiel 19 percent.
Následne vysielanému Kredencu klesla sledovanosť na 4,2 percenta s podielom 13,6 percenta a Kávomat si potom pozrelo len 2,5 percenta divákov s podielom pod 11 percentami.
Lídrom pondelkového prime time zostala dvojporcia Inkognita na JOJ. Zaznamenala takmer 10 percentnú sledovanosť s podielom 28 percent a potiahla so sebou aj hlavné spravodajské relácie, v ktorých JOJ včera dominovala.
Televízia JOJ, aj celá JOJ Group, dosiahla najvyšší celodenný trhový podiel. Zaznamenala 26,9 percenta, z toho si televízia JOJ pripísala 20,9 percenta. Skupina Markíza dosiahla celodenný podiel o pár desatín bodu menej (26,2 percenta). Samotná televízia Markíza dosiahla 17,7 percenta, čo je o tri body menej ako podiel JOJ. RTVS uzavrela deň s 8,8 percentami, Jednotka dosiahla 7,2 percenta.

