Po ročnej prestávke sa na obrazovky televízie Markíza vrátila reality šou Farma. Už ôsmu sériu reality šou moderuje opäť Kveta Horváthová, nechýba ani osvedčený hospodár Martin Bagár.
Úvodná epizóda Farmy dosiahla sledovanosť 6,8 percenta a 24 percentný podiel. Rovnakú sledovanosť dosiahlo aj predtým vysielané Dobre vedieť!, ktoré však malo podiel 19 percent kvôli kratšiemu vysielaciemu času.
Zimnú verziu reality šou Farma uviedla Markíza aj na začiatku minulého roka. Bežné epizódy boli nasadené štyrikrát do týždňa a odštartovali s úspechom 26. februára. Prvá epizóda sa stala najsledovanejším programom dňa a zároveň aj divácky najúspešnejším nespravodajským programom celého týždňa v strategickej cieľovej skupine divákov 12-54. Dosiahla sledovanosť takmer 10% a trhový podiel cez 31%.
Televízia JOJ vysielala v prime time Inkognito, ktoré si pozrelo 9,4 percenta divákov s podielom 26,7 percenta. Relácia bola opäť najsledovanejšou nespravodajskou reláciou dňa.
Zo spravodajských relácií boli najsledovanejšie Noviny TV JOJ (10,4 %), dosiahli podiel až 30,6 percenta. Televízne noviny na Markíze boli so 7,4 percentnou sledovanosťou a podielom 22,7 percenta tiež najsledovanejšou reláciou televízie.
V celodenných podieloch dosiahla prvenstvo televízia Markíza (19,95%) a aj celá CME Group (28,5%). JOJ si pripísala 18,8 percenta a celá JOJ Group 24,7 percenta. Jednotka dosiahla 7 percent a celá RTVS 7,9 percenta. V prime time bola situácia opačná, JOJ Group dosiahla najvyšší, 33,1 percentný podiel.
Poznámka: Údaje uvádzame v cieľovej skupine divákov 12-54, pokiaľ nie je uvedené inak.