Najznámejšia slovenská streamovacia služba Voyo prináša po úspešných štartoch exkluzívnych minisérií aj prvý Voyo Špeciál v podobe zábavnej stand-up comedy obľúbenej komičky Simony Salátovej. Úplnú novinku – komediálny špeciál s názvom Simona donaha si môžu diváci vychutnať už teraz exkluzívne prostredníctvom streamovacej služby Voyo.
„Predstavenia typu stand-up comedy sa na Slovensku tešia čoraz väčšej popularite a Simona patrí k jedným z najväčších talentov slovenskej komediálnej scény. Sme radi, že si diváci budú môcť tento výnimočný špeciál pozrieť práve na Voyo a dúfame, že sa pri jeho sledovaní dobre zabavia,“ povedala Silvia Majeská, programová riaditeľka skupiny Markíza.
Z divadla na stream
Novinka, ktorá v júni viackrát vypredala hľadisko Divadla P.O. Hviezdoslava v Bratislave, teraz mieri rovno na Voyo. Prvý ženský stand-up comedy špeciál na Slovensku prináša pohľad do duše známej komičky Simony Salátovej. Podľa jej vlastných slov ide o „striptíz duše“, počas ktorého sa zamýšľa nad telom, vzťahmi, feministkami, mužmi i turistikou.
„Som plná očakávaní, aké to bude a ako to ľudia zoberú,“ povedalahlavná hviezda programu Simona Salátová. „Veľmi sa teším, že môžem práve ja ponúknuť možno trošku taký náhľad do toho, ako sa to robí na západe, kde má stand-up comedy oveľa väčšiu tradíciu a myslím si, že Slováci sú ľudia, ktorí sa radi smejú. Takže sme si pre špeciál vybrali dobrú krajinu,“ dodala.
Hodinový stand-up comedy špeciál s mottom „Občas sa treba z problémov povyzliekať a to donaha“, prináša okrem hlavného vystúpenia Simony aj bonusy v podobe v krátkych vystúpení Jakuba „Zitrona“ Ťapáka a Jakuba Gulíka zo zoskupenia stand-up komikov Silné reči. Všetky tri predstavenia sú už dostupné na Voyo.
Voyo predbehol aj Netflix
Streamovacia služba Voyo, ktorú na Slovensku prevádzkuje skupina Markíza, si výrazne polepšila v rámci spontánnej znalosti značky, ako aj v mnohých ďalších dôležitých imidžových parametroch. Vyplýva to z výsledkov online kvantitatívneho prieskumu, ktorý exkluzívne pre skupinu Markíza uskutočnila spoločnosť 2muse, najväčšia nezávislá prieskumná agentúra na Slovensku.
V máji 2022 dosiahlo Voyo doposiaľ vôbec najvyššiu spontánnu znalosť značky. Na otázku „Keď sa povie platený online videoportál, ktorá značka vám vybaví ako prvá?“ odpovedalo až 36 percent respondentov, že práve Voyo.
V porovnaní s marcom 2022 ide o nárast o 10 percentuálnych bodov. Celkovo až 55 percent respondentov spomenulo Voyo medzi videoportálmi, ktoré im prídu automaticky na um. V oboch týchto parametroch tak Voyo predstihlo aj celosvetového giganta Netflix a stalo sa tak najznámejšou streamovacou službou na Slovensku.
„Veľmi nás teší, že tvrdá práca celého nášho rozrastajúceho sa tímu prináša svoje ovocie. Ide o ďalší významný míľnik v rámci rozvoja služby Voyo, na ktorú v skupine kladieme mimoriadny dôraz,“povedal Michal Borec, riaditeľ Centra marketingu skupiny Markíza.
„Voyo v prieskume vyšlo tiež ako streamovacia platforma s dlhodobo najviditeľnejšou komunikáciou a výrazne posilnilo svoj imidž vo viacerých dôležitých atribútoch - prináša novinky, zábavu pre celú rodinu a slovenský obsah vysokej kvality. Je tiež vnímané ako predovšetkým slovenská služba, ktorá je odvážnym vyzývateľom pre konkurenciu a ponúka dobrý pomer kvality a ceny,“ dodal.
Iveta dostane pokračovanie
Predplatitelia na Voyo najviac oceňujú možnosť sledovať obsah kedykoľvek majú chuť a úplne bez reklám, ako aj exkluzívne predpremiéry obľúbených TV programov. Kontinuálne tiež vzrastá dôležitosť Voyo Originálov, projektov pôvodnej tvorby, ktoré sú vyrábané výlučne pre Voyo.
Zarezonovala najmä miniséria Iveta o začiatkoch kariéry československej speváckej hviezdy Ivety Bartošovej, ktorú videlo, alebo o nej aspoň počulo, celkovo 28 percent všetkých opýtaných. V rámci predplatiteľov Voyo, ktorí si pozreli Ivetu, až pre tri štvrtiny z nich išlo o zaujímavý a pútavo spracovaný seriál.
Kvantitatívny online prieskum zameraný na značku Voyo uskutočnila agentúra 2muse v období od 12. do 16. mája 2022 na vzorke 1004 respondentov vo veku 18-79 rokov, ktorí reprezentujú populáciu Slovenska, denne používajú internet a sú konzumentmi online videa.
Prešiel reštartom
Voyo prevádzkuje skupina Markíza od augusta 2011, v novembri 2020 prešlo kompletným vizuálnym aj obsahovým reštartom, odkedy zaznamenáva výrazný nárast počtu predplatiteľov. Na Slovensku aj v Česku je ich dokopy už viac než 350-tisíc.
Voyo je chrbtovou kosťou digitálnej transformácie CME na všetkých trhoch, kde pôsobí. Neustále prináša nové vylepšenia a funkcionality, pričom každý rok plánuje uviesť viac než desiatku nových Voyo Originálov najrôznejších žánrov.
Tento rok to budú ešte novinky s názvami Gumy a Kráľ Šumavy, budúci rok príde na rad napríklad aj pokračovanie minisérie Iveta, ktoré bude tentokrát sledovať život speváčky Ivety Bartošovej v 90. rokoch.