Meta čoraz viac kopíruje Facebookom TikTok
Nadiskutovanejšia sociálna sieť Facebook dostáva aktualizáciu, ktorá by aspoň teoreticky mohla uľahčiť vyhľadávanie obsahu od priateľov a rodiny a zároveň umožniť Meta, aby zobrazovala viac odporúčaného obsahu so zameraním na videopríspevky.
Ako zverejnil generálny riaditeľ spoločnosti Meta Mark Zuckerberg, hlavné používateľské rozhranie Facebooku sa teraz rozdelí na informačný kanál Domov, ktorý sa bude primárne zameriavať na odporúčaný obsah kvôli zábave a potom nové Karty Feeds, kde si budete môcť prezerať najnovšie príspevky v rôznych kategóriách, vrátane Obľúbené, Priatelia, Skupiny a podobne.
Tento krok posúva zážitok z Facebooku viac do súladu s TikTokom. Jeho hlavný informačný kanál „For You“ nasáva ten najlepší a najpútavejší obsah z celej aplikácie, ktorý je v súlade s vašimi záujmami. To z neho robí oveľa pútavejší stream, pretože ho neobmedzujú vaše prepojenia ani váš vlastný sociálny graf. Meta sa to teraz snaží skopírovať. Otázkou však je, či naozaj chcú používatelia Facebooku zážitok s obsahom Facebooku v štýle TikTok?
Aktualizácia je dostupná pre iOS aj Android.
Instagram bude všetky nahrané videá dávať do Reels
Dnes spoločnosť Meta oznámila, že prakticky všetky nahrávané videá sa teraz stanú aj Reels, či už chcete alebo nie. A zároveň pridala rad nových kreatívnych nástrojov pre Reels, pretože preferencie formátu krátkeho videa sa zdvojnásobujú až strojnásobujú.
Keďže Reels ponúkajú pôsobivejší a zábavnejší spôsob sledovania a vytvárania videí na Instagrame, prinášame zážitok z celej obrazovky aj do vašich videopríspevkov. V najbližších týždňoch sa budú nové videopríspevky kratšie ako 15 minút zdieľať ako Reels. Videá uverejnené pred touto zmenou zostanú ako videá a nestanú sa Reels,“ vysvetlila sociálna sieť.V niektorých ohľadoch to dáva zmysel. Reels je najrýchlejšie rastúci formát obsahu v aplikácii a širšia p...
Zostáva vám 85% na dočítanie.