Twitter spúšťa živý test svojich nových „stavových“ značiek v tweetoch
Twitter začal prvý živý test svojej novej funkcie „Status“ s niektorými používateľmi v Austrálii a USA. Pri otvorení aplikácie sa zobrazí výzva s novým kontextovým upozornením. Používateľ tak bude môcť k svojim tweetom pridať indikátor stavu so 17 možnosťami aktivít vrátane „Hot Take“, „Cestovanie“, či napríklad „Myšlienky na sprchu“. Tieto značky sa potom pridajú do vašich tweetov a zobrazia sa v streame. Túto funkciu už má Facebook dlhý čas.
V tejto fáze nemôžete pridať vlastnú značku stavu, ste obmedzení na týchto 17 možností. Ale možno by to v budúcnosti Twitter mohol pridať aj rozšírenie, ktorý by potom používateľom uľahčil pridávanie hashtagov udalostí do svojho používateľského mena na označenie ich účasti.
Twitter prvýkrát oznámil, že v roku 2018 testoval ukazovateľ stavu. Predpokladáme, že Twitter najskôr robil prieskum konverzácie, aby určil najčastejšie tweetované výrazy.
Takže teraz môžete do svojich tweetov pridať trochu viac kontextu tým, že dáte ľuďom vedieť, že „cestujete“ alebo „čoskoro“. Značky môžu tiež použiť tieto značky na označenie nových uvedení na trh alebo „Odpočítavanie“ do udalosti.
YouTube pridal novú možnosť strihania vašich dlhých videí na krátke videá
Nie je to len Meta, ktorá sa opiera o krátke videá. YouTube sa tiež snaží podporiť viac krátkych klipov prostredníctvom novej možnosti. Tá umožní tvorcom previesť segmenty ich existujúceho dlhého obsahu na minútové variácie Shorts.
Nová možnosť „Upraviť do krátkeho videa“ vám umožní vybrať časť vašich bežných nahraných videí a potom ju zmenšiť na skrátenú verziu. Veľa autorov YouTube by tak mohlo oveľa jednoduchšie integrovať krátke videá do svojho procesu, keďže aý 1,5 miliardy používateľov YouTube teraz každý mesiac interaguje s krátkymi videami....
Zostáva vám 85% na dočítanie.