Na obrazovky prichádza už štvrtá séria Extrémnych premien.
StoryEditor

Nová sezóna Extrémnych premien s Molnárom: Účastníci vážia dokopy takmer dve tony!

17.08.2022, 19:01
Autor:
michmich

Štvrtá séria slovenskej verzie celosvetovo úspešnej reality šou o chudnutí odštartuje na obrazovkách televízie Markíza začiatkom septembra.

Celosvetovo úspešná reality šou o chudnutí sa vracia na obrazovky televízie Markíza s novými časťami. Televízia pripravila najinšpiratívnejšie telesné premeny ďalších dvanástich Slovákov, ktorých trápi čoraz rozšírenejšia civilizačná choroba – ťažká obezita.

V poradí už štvrtá séria šou Extrémne premeny Slovensko – Druhá šanca na život obsadí v jesennej programovej štruktúre TV Markíza stredajšie večery. Prvá epizóda je naplánovaná na 7. septembra 2022 o 20:30 hod., alebo až v týždňovom predstihu na Voyo.

Molnár každoročne vylepšuje premeny

Odvážni dobrovoľníci si pod vedením skúseného profesionálneho trénera Maroša Molnára, nutričného terapeuta a ďalších odborníkov na zdravý životný štýl, dali za cieľ bezpečne schudnúť výraznú časť svojej telesnej hmotnosti počas jedného roka a získať tak druhú šancu na život. Televízia sľubuje, že z ich výsledkov budú diváci doslova ohromení!

image

Chudnutie účastníkov bude mať pod palcom znovu Maroš Molnár.

„Každý jeden z tých dvanástich ľudí je samostatná kapitola života, samostatné klbko problémov, či radostí. Výber je aj túto sériu pestrý a moji „účastníci zájazdu“ sú tak zaujímaví a dynamickí, že ma dokázali neustále prekvapovať a zaiste prekvapia aj divákov Markízy. Každoročne sa snažím vylepšiť Extrémne premeny tak, aby priniesli niečo nové a myslím si, že sa to podarilo aj tentokrát. Je sa na čo tešiť,“ prezradil Maroš Molnár.

Nejde o žiadne rýchle chudnutie, ktoré len dobre vyzerá na obrazovke, ale nič nezmení. V tomto programe tvorcovia sledujú ľudí zvádzajúcich boj s obezitou po celý rok. Chudnutie je rozdelené do štyroch trojmesačných fáz. Na začiatku prebehne týždeň podrobných laboratórnych rozborov a testovanie fyzickej spôsobilosti. Dôjde aj na nevyhnutné poučenie o správnej výžive.

Účastníci dokopy vážili 1 915 kilogramov

Renomovaný tréner Maroš Molnár osobne vedie každého z účastníkov. Navštevuje ich aj doma a zaistí, aby mali primeranú výživu a cvičili. Dáva im lekcie, ako bezpečne chudnúť a lepšie žiť. Na štarte každej ďalšej fázy účastníkom stanoví váhový cieľ. Pokiaľ ho splnia, čaká ich odmena. Ku koncu podstúpia chirurgické odstránenie prebytočnej kože, ktorá už nemusí pokrývať ich obrovské telá. V úplnom cieli divákom odhalia, aká osoba sa po celú dobu skrývala v ich vnútri a túžila sa dostať von.

Tucet účastníkov štvrtej série Extrémnych premien váži dokopy až neuveriteľných 1 915 kilogramov. Prostredníctvom ich silných príbehov sa diváci budú môcť oboznámiť s tým, že obezita nie je len choroba tela, ktorá má za následok množstvo závažných zdravotných problémov. Veľmi často totiž negatívne ovplyvňuje aj medziľudské vzťahy, komplikuje hľadanie lásky, podkopáva sebavedomie. Koľkým z nich sa podarí zvíťaziť nad sebou samými a zbaviť sa neželanej telesnej aj psychickej záťaže?

Extrémne premeny Slovensko sú lokálnou adaptáciou úspešného amerického formátu Extreme Weight Loss, ktorý celosvetovo preslávil aj jeho hlavnú tvár, kondičného trénera Chrisa Powella. Slovenskú verziu má produkčne pod palcom spoločnosť NUNEZ NFE, ktorá pre TV Markíza vyrobila aj jesennú seriálovú novinku Výnimočná Nikol.

Sledovanosť sérií

Priemerne si každú z 12 epizód prvej série v roku 2017 pozrelo v univerzálnom publiku 421 tisíc divákov, druhú sériu v roku 2019 priemerne sledovalo 407-tisíc divákov a priemer zatiaľ poslednej odvysielanej, tretej série, síce klesol pod 400 tisícovú hranicu, ale stále dokázal televízii generovať uspokojivé čísla.

Priemerná sledovanosť v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 bola pri prvých dvoch sériách 8,5 percenta, druhá séria však dosiahla vyšší priemerný trhový podiel na úrovni 26,6 percenta, prvá séria mala rovných 25 percent.

Reality šou o chudnutí dosiahla v rámci tretej sezóny v cieľovej skupine 12.54 najvyššiu sledovanosť 7,4 percenta aj trhový podiel 24,5 percenta v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov. Tento diel pritiahol k obrazovkám Markízy 366-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 00:54